با عرض سلام  و تبریک سال نو

راستش ممنون میشم منو راهنمایی کنید .

من دختری مجرد متولد 68 با تحصیلات کارشناسی ارشد و مدرس حق التدریس دانشگاه هستم . خانواده پسری اجازه خواستگاری می خواهند با این خصوصیت که آن آقا یک سال از من کوچکتر هستند و متولد 69 هستند همچنین شغل پاسداری دارند و شرایط ظاهرن مالی خوب .

حال تردید من این است که اولا در خواستگاری سنتی ابتدا خانواده دختر باید اجازه مراسم خواستگاری را دهند و من هیچ پیش زمینه ای از این اقا ندارم ... این اقا یک سال از من کوچکتر است و من در تصوراتم همیشه یکی از معیارهای مرد اینده را بزرگتر بودن از نظر سن می دانستم ... و ایشان شغل سپاهی دارند . من ادم سازگاری هستم ولی خب زندگی با این عزیزان قدری از دور سخت به نظر می اید از نظر رعایت خیلی از اصول هر چند من هم ادم مقید نسبت به دین و حجاب هستم .

از طرفی در آستانه 28 سالگی خواستگاران خوبی به جز یکی دو مورد نداشته ام لطفا مرا راهنمایی کنید .


مرتبط:

یه خواستگاری دارم که 1 سال از من کوچکتره

پسری رو که از لحاظ سنی و تحصیلی پایین تره رد کنم؟

می خوام با پسری که دو سال ازم کوچکتره ازدواج کنم

زنی 36 ساله هستم که عاشق پسری 25 ساله شدم

با وجود مخالفت خانوادم با یه پسر کوچکتر و تحصیلات پایین تر ازدواج کردم

پسر مورد علاقم یک سال ازم کوچکتره

خواستگار دلخواهم یه سال ازم کوچکتره، جواب رد بهشون بدم

نظر دخترها در مورد ازدواج با پسری که 6 سال کوچکتره چیه ؟

دختری هستم که عاشق همکارم که 7 سال ازم کوچکتره شدم


در رابطه با ازدواج با نظامیان

خواستگارم نظامیه و چند سالی باید در منطقه محروم زندگی کنم

چند سوال در مورد ازدواج با افسر پلیس

چند سوال از دخترانی که حاضر به ازدواج با نظامی ها هستند

از معیارهای ازدواج دختران نظامی خبر دارید ؟

کسی هست که همسر پاسدار باشه و چادری نباشه ؟

خواستگارم نظامیه و خانوادم مخالف هستند

چون سپاهی هستم خانمی خشک مذهب و با رفتار خشن گیرم میاد ؟

3 تا از خواستگارام سپاهی بودن

راسته که در بین سپاهی ها دو زنه زیاد پیدا میشه ؟!


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج با پسر کوچکتر از خود (۲۱ مطلب مشابه) ازدواج با نظامی (۲۰ مطلب مشابه)