سلام

بعضی از پست ها هستند که جدیدا مورد توجه عده ای قرار گرفتند ، از کسانی که جدیدا به جمع ما اضافه شدند و اطلاعاتی در مورد پست های زیر دارن خواهش می کنم اطلاعات شون رو ارائه کنن :


اعتقادی :
چرا خدا اجازه میده دیگران ما رو طلسم کنن؟

کنکور :

برای قبولی در دانشگاه فرهنگیان رتبه کنکورم چند باید باشه ؟

به نظر شما رشته رادیولوژی خوبه ؟

چند سوال در مورد رشته پرستاری دانشگاه آزاد

میخوای معلم بشی باید چه کار کنی ؟

طریقه محاسبه سهمیه ایثارگری تو کنکور چجوریه؟

تصمیم دارم تو کانون قلم چی به عنوان پشتیبان شروع به کار کنم

کدوم یکی از رشته های پزشکی رو برای تخصص انتخاب کنم ؟

کنکوریم، استادم گفت برای کم خوابی و انرژی بالا آمپول نوروبیون بزنم

بحث و تبادل نظر کنکوری های 96


تناسب اندام+بهداشت فردی

واقعا زدن موهای زائد برای یک دختر لازمه ؟

از چه روش موزدایی برای آلت تناسلی استفاده می کنید؟

آموزش استفاده از پودر موبر واجبی

مصرف قرص برای چاقی


اطلاعات جنسی :

کشف مزاج جنسی دختر بدون پرسیدن سوال در خواستگاری

علائم تحریک جنسی دختران چیه ؟

بالاخره آلت بزرگ برای زن بهتر است یا آلت کوچک ؟

بزرگی باسن یه دختر به معنی داشتن رابطه مقعدی هستش ؟

احتمال بارداری با پیشاب مرد

فرم و سایز سینه های خانم ها بعد از ازدواج چه تغییری می کنه ؟

آیا استمنا زیاد باعث کوچک شدن بیضه ها می شه؟

در تست پزشکی اورولوژ میتونه متوجه خودارضایی بشه ؟


تجربیات پزشکی :

تجربیات شما در مورد جراحی فک ؟

تجربیات شما در مورد عمل های زیبایی بینی و برجسته سازی لب


مسائل خانمها:

چطوری خودمو دوست داشته باشم وقتی ذهنم از بچگی پر از افکار غلطه

علت جوش دردناک در ناحیه آلت تناسلی زن ها چیه ؟

آیا تیرگی و چروکیدگی لب های واژن طبیعیه؟

راهنمایی در مورد بهداشت و زدودن موهای داخل لبه های آ. ت. زنانه

احساس میکنم نمیتونم به تنهایی برای زندگیم تصمیم بگیرم

برخی از آقایون چرا به صورت یک خانم خیره میشن ؟

جوش های قرمز در صورت قبل از شروع پریود

یه موس کرم پودر صورت معرفی کنید که پوشانندگیش بالا باشه

مشورت در مورد خرید کرم ضد آفتاب

یک دختر 20 ساله ام که خیلی سینه هام کوچیکن

مشکل ریزش ابرو همراه با شوره ابرو و پوسته پوسته شدن ابرو دارم


مسائل پسران :

اهمیت اندازه ی آلت مردانه در زندگی زناشویی از نظر یک خانم

نظر خانم ها در مورد بازی با سینه های ورزشکاری شوهر

اندازه آلت و قد تا چه سنی رشد میکنه ؟

چه مواردی در تعیین محل خدمت سربازی تاثیر گذاره


ازدواج :

الویت بندی ملاک های انتخاب همسر از نظر شما

به مشاورم علاقه مند شدم، چطور خودم رو به ایشون بشناسونم

ازدواج با پسری که مبتلا به بیماری پوستی پسوریازیس شده

سخت گیری در مسائل اعتقادی برای انتخاب همسر

پسران بالای 30 سال با دختر 20 ساله ازدواج می کنند یا 30 ساله ؟

هنوز دختر چادری و مومن و ساده پوش برای ازدواج پیدا نکردم

سوال در مورد میزان تحمل و نوع رفتارهای یه پسر عاشق

نقش زیبایی زن در میزان لذت جنسی مردان

دخترا، پسرا ، دوست داشتنتون چه نشانه هایی داره؟

چه مدت از مصرف ماده مخدر گل باید بگذره تا تست اعتماد منفی بشه ؟

پسران بعد از چند وقت عشق خود را فراموش می کنند؟

وقتی به کسی فکر می کنیم، اون به ما فکر می کنه ؟

سینه های کوچکم باعث شده از ازدواج بترسم

نشانه های علاقمندی یک پسر به یک دختر برای ازدواج

ازدواج با 11 سال اختلاف سن کار درستیه ؟

با پسرایی که موی زرد و چشم سبز دارن ازدواج نکنین !

میخوام با زنی ازدواج کنم که منو به بردگی بگیره

استفاده از قانون جذب برای ازدواج

من نمیتونم هر شب نیاز جنسی شوهرمو برآورده کنم

پریود شدن در آزمایش های قبل از ازدواج تاثیر میذاره ؟

نظر پسرها در مورد دخترایی که راحت وارد ارتباط میشن چیه ؟


مسائل دوران عقد :

چکار کنم زودتر پریود بشم؟

سوال در مورد کادوهای سر سفره عقد

طلاق در دوره عقد و ترس از پزشک قانونی به خاطر ترمیمی بودن بکارت

در اولین شب عقد چی به هم بگیم ؟


راهنمای همسرداری :

چه کار کنم که برای شوهرم متنوع بشم ؟

میترسم با رفتارام شوهرم رو از دست بدم

از زنم کتک میخورم

چیکار کنم شوهرم بهم وابسته بشه ؟

چیکار کنم شوهرم خانواده ش رو رها کنه ؟


زناشویی :

مردان از چه راه های تحریک میشن ؟

خانم ها دوست دارن موقع رابطه جنسی چه حرف هایی بشنوند؟

پسر 8 ساله ام ما رو در حال رابطه دید

رابطه ی منی و پوست

دو راهکار برای تنگ تر کردن مجرای واژن

در شب زفاف چقدر از آلت باید وارد بشه ؟

به تازگی متوجه شدم که همسرم فیتیش پا دارد

آه و ناله هنگام معاشقه ! ( برای خانم ها )

جر و بحث با شوهر به دلیل عدم خونریزی در شب زفاف

برداشتن پرده بکارت با جراحی

شوهرم از اندازه آلت تناسلیش راضی نیس میگه کوچیکه

شوهرم هنگام رابطه حرف از خانم های دیگه می زنه

موقع رابطه احساس دستشویی شدید (ادرار) میکنم

آیا بوی عرق بدن باعث تحریک شدن میشه؟

خروج منی بدون جهش و هم اندازه نبودن بیضه ها

ارضا شدن خانمها چه جوریه؟

من نمیدونم چطور شوهرمو تحریک کنم

رابطه جنسی در روزهای آخر پریود خطری نداره؟


بارداری :

برای باردار شدن چه زمان هایی باید آمیزش داشته باشیم ؟

چطوری فرزند بور و چشم رنگی و پوست روشن میشه؟

احساس ترس و خجالت از شب زفاف

تاثیر تریاک و قرص بوپرنورفین روی اسپرم

آیا تنبلی تخمدان باعث نازایی میشه ؟

موقع آمیزش با همسر به یکی دیگه فکر کنیم گناهه ؟


تربیت فرزندان :

پسران 10 و 12 ساله ام از ختنه شدن می ترسند



طلاق :

بعد از طلاق چقدر احتمال پشیمونی طرفین وجود داره ؟


متفرقه :

یه راه بگین سیم کارت ایرانسلمو بسوزونم

تحقیق در مورد پکیج درمان ریزش مو که در تلویزیون تبلیغ میشه

کسی هست که با مشکل چروک دور چشم مواجه شده باشه ؟

به نظر شما بین توستر، ماکروفر و مایکروویو کدوم بهتره ؟

چرا بعد از خروج کامل از تلگرام تا 20 دقیقه وضعیتم آنلاینه ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مربوط به خانواده برتر (۵۹۹ مطلب مشابه)