سلام

من یک دختر فوق العاده احساسی م ، بین 21 تا 24 سنمه ، قبل از دانشگاه رفتنم خاستگاره بسیاری داشتم که خانوأدم بخاطر سن کمم و نداشتن تجربه و درک کافی و ..‏. مخالف بودن و اصرار به دانشکاه رفتنم داشتن.

بعد دو سال دانشگاه رفتنم سر و کله دو تا خاستگار پیدا شد . ولی حقیقتش خودم خیلی ترسیدم واسه همین موافق نبودم . ولی خانواده م خیلی بهم اصرار کردن و پافشار شدن که برگردم وحتی برادرم با ماشین خودش که حدود سه ساعت با شهر دانشگام فاصله داشت اومد دنبالم.

حالا بماند که با اصرار فراوان و نداشتن هیج میلی مجبور به رفتن شدم تو راه ازم خواست نگران نباشم و فقط بخاطر اینکه برام عادی بشه و به عنوان ی تجربه م شده بدردم بخوره.

خلاصه از فرداش خانواده پسره اومدن پدر ، مادر و خواهرش بود ولی پسرشونو با خودشون نیاوردن از رفتارشون مشخص شد که ازم خوششون نیومده و من با اینکه با نیامدن پسرشون احساس توهین شدن بهم دست داد ولی اصلا مایل نبودم .

چیزی که زیاد اذیتم میکرد شور و شوق بیش از حد خانوادم بود ، بعد از یکی دو ماه یکی دیگه اومد ولی بعد از گذشت چند روز فهمیدم مادرش رفته با واسطه کلی دعوا راه انداخته و گفته تو با چه رویی رفتی این دختر و برا پسرم در نظر گرفتی؟

حتی چند بارم خود پسره رو دیدم با رفتار و واکنشش فهمیدم که خودشم ازم خوشش نیامده و به دیدی تحقیر آمیزی بهم نگاه میکرد یه جورای منو مقصر میدونست انگار تقصیر منه که خداوند منو به شکل دختر رویایش در نیاورده ...

حالا بگذریم با اینکه خیلی سرشکسته شدم ولی خدا وکیلی به اون بسر هم حق دادم با فرد ایده آلش ازدواج کنه. من بابت اون قضایا خیلی گریه کردم و اشک ریختم و افسردگی وحشتناکی گرفتم.

چیزی که خیلی اذیتم میکنه دو ساله از اون ماجرا گذشته ولی من فراموشش نکردم همش حس میکنم دیگه کسی ازم خوشش نمیاد و احساس حقارت و رنج میکنم آخه از اون موقع تا حالا کسی ازم خاستگاری نکرده.

خیلی دلم برای خودم میسوزه . حتی اگر هم کسی بخواد بیاد بازم از نپسندیده شدن خیلی میترسم . متاسفانه خیلی دختر احساساتیم . تو رو خدا بگید چیکار کنم که دیگه انقد احساساتی نباشم ؟


مرتبط:

یه دختر 18 ساله چطور باید احساساتش رو کنترل کنه؟

دخترم، فکر میکنم احساساتم  ثبات ندارند

چطور بدون وابستگی به کسی یا چیزی با احساسات جوونی کنار بیایم ؟

با احساساتم چکار کنم تا مانع پیشرفت توی کارم نباشه ؟!

در حد افراط احساساتی هستم، راه درمانی هست ؟

همیشه وانمود میکنم که به هیچ وجه احساساتی نیستم

من 17 سالمه و احساسات عجیبی بهم دست میده

فکر میکنم توی 18 سالگی احساساتم خیلی به منطقم میچربه

احساساتی شدم و گذاشتم دوست پسرم بدنم رو لمس کنه

بازی با احساسات دختر یعنی چی ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه)