سلام

دو سالی هست که مطالب این سایت رو دنبال میکنم و با توجه به این که مطالب مفید و کاربردی در این سایت خوندم تصمیم گرفتم که سوال خودم رو مطرح کنم.

راستش خانمی تماس گرفتن برای خواستگاری و ما بهشون گفتیم که اول تحقیق کنیم اگر دو طرف مناسب هم باشند جلسه رسمی خواستگاری تشکیل بشه اینه که تحقیقات رو شروع کردیم .

آقا پسر کارشناسی حقوق دارند و دفتر وکالت دارن ، سربازی هم رفتن ، از نظر خانوادگی هم ظاهرا در یک سطح هستیم تا یکم بیشتر تحقیق کنیم و خودم دانشجوی مامایی هستم .

سوال من اینه که آینده شغلی این آقا چه جوریه ؟ چون من زیاد با رشته های حقوق و بازار کارش آشنایی ندارم و بیشترین نگرانی و تردید من بابت آینده شغلی ایشونه و میخوام از  کسانی که تحصیلات و یا شغلشون حقوق و وکالته مشورت بگیرم.

اینم بگم که ما در شهرستان زندگی میکنیم و شهرمون کوچیکه .به نظرتون زندگی با یه وکیل چه مشکلاتی رو داره ؟ اصلا کسی که وکیله حقوقش در حدی هست که بتونه از عهده یه زندگی متوسط توی شهرستان بر بیاد ؟

به نظرتون یه وکیل با یه ماما سنخیتی دارن ؟ اینم بگم که من توقع مراسم عروسی و ماشین و کادوی آنچنانی ندارم ولی دوست ندارم دوران عقد طولانی بشه و میخوام بعد از حداکثر دو سال خونه ی مستقل بگیریم و زندگی متوسطی داشته باشیم.

توی شهرستان ما اکثر عروس و داماد ها یا خونه میخرند یا میسازند و کمتر دیدم که مستاجر باشند منم توقعم در این حده. راستش این اولین موردیه که جدی شده بقیه رو به خاطر این که سطح خانوادگیشون بالاتر یا پایین تر از ما بوده رو رد کردیم  و به خاطر این که تجربه اولم هست نگرانم و از شما مشورت و راهنمایی میخوام.ممنون میشم از شما دوستان اگه با نظراتتون راهنماییم کنید.


بیشتر بخوانید ...

همسرم نسبت به من احساس نزدیکی نمیکنه

گفتن دوستت دارم به آقایون باعث بی علاقگی اونا به زن میشه؟

چکار کنم شوهرم از رفیق بازی دست برداره؟

به شوهر زیاد محبت کنی ازت فاصله میگیره؟!

بچه گونه صحبت کردن خانم رو لوس بازی می دونید؟

برنامه ریزی شوهرم به هم خورده، احساس می کنم منو مقصر میدونه

چکار کنم شوهرم دوستم داشته باشه ؟

نشانه های دوست داشتن خانم ها توسط شوهرشون

شوهرم منو دوست نداره که همش سرش توی گوشیه

از کجا بفهمم شوهرم زندگی با من رو دوست داره یا نه ؟

چکار کنم شوهرم رو مثل قبل دوست داشته باشم؟

دوست دارم بدونم روش درست رفتار با شوهر چطوریه؟

شوهرم دوستم نداره چه کار کنم ؟

نگرانم نتونم شوهرم رو در دوران عقد راضی نگه دارم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)