سلام دوستان

بنده یه سوال دارم ... حدودا دو ماه میشه وسواس فکری دارم ... بد بین شدم... سریع همه چی بهم برمیخوره. ... خیلی گریه می کنم... الکی می ترسم .... قلبم نامنظم و بیشتر وقتا سریع می زنه... زود عصبی میشم... اخیرا به سرعت دارم وزن کم میکنم... استرس دارم ... از خودم راضی نیستم حتی هر کی ازم تعریف میکنه کم مونده با ماشین از روش رد شم...

حالم از عالم و آدم بهم میخوره ... از نور زیاد اعصابم بهم میریزه ... روانی شدم... از زندگی خستم . اما همه چی رو براهه. ... مشاور رفته بودم و همین طور پیش روان شناس . حوصله زندگی کردن و خوردن و خوابیدن و بیرون رفتن و حرف زدن و نگاه کردن ریخت ادما و اینارو ندارم ... ولی خیلی دلم گرفته ... از عالم و آدم بریدم ...  راستی اینا درد و دل بود بگذریم ...

لطفا آدرس دکتر خوب برای غدد ( تیروئید ) در تهران ترجیحا سمت پونک غرب تهران بهم معرفی کنید از لطف همگی ممنونم !!!


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
معرفی پزشک (۴۷ مطلب مشابه)