با سلام 

من یه مشکلی دارم به زودی میخوام ازدواج کنم.همیشه احساس میکنم همسرم از من خوشش نمیاد دچار وسواس فکری شدم احساس میکنم الت تناسلیم زیبا نیست و مشکل داره با این که صورت زیبایی دارم ولی از بدنم راضی نیستم یه سری عکسام دیدم فقط به خاطر بر طرف کردن مشکلم که بدتر شد اونا خیلی زیبا بودن پس چرا من اینجوری نیستم میخواستم بدونم شکل طاهری اندام خانوما برای اقایون خیلی مهمه؟ ممنون میشم اگه پاسخ بدید.


مرتبط:

چرا میل به آرایش و جراحی زیبایی در بین بعضی ها زیاد شده؟

دو سوال در مورد دوام زیبایی ظاهری خانم ها

دادن اعتماد به نفس به دختران خردسال در مورد زیبایی ظاهری

چرا خدا به یه عده اینقدر جذابیت ظاهری میده و به یه عده نه؟

فریب زیبایی ظاهری و پول طرف رو نخورید

کسی رو به خاطر ویژگی ظاهریش تمسخر نکنید

موندم تو عدالت خداوند در تقسیم زیبایی بین بنده هاش

دوست دارم همه وجودم رو جراحی زیبایی کنم

واقعا زیبایی انقدر زود از چشم یه مرد میفته؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)