با سلام و خسته نباشید خدمت کاربران محترم وبلاگ خانواده برتر
من یه سوالی هست که چند وقتیه ذهنم رو خیلی به خودش مشغول کرده. امیدوارم دوستان تجربیات خودشون رو در این باره بنویسن بلکه کمکی بشه.
سوال من در مورد مسأله ی ساده پوشی دخترهاست. چه توی این وبلاگ و چه توی دنیای واقعی دور و برم بارها و بارها خوندم و شنیدم که آقایون ساده پوشی دختر رو به عنوان یه ویژگی ازش یاد میکنن که تو انتخاب شدن دختر در امر ازدواج تأثیر مثبت داره.
البته این مشخصه که ساده پوشی واسه ی هر انسانی ویژگی خیلی خوبیه و بحثی روی این ندارم. اما چیزی که ذهنمو مشغول کرده اینه که آقایون با دیدن دختری که معمولی میپوشه و ساده پوش هست چه چیزی توی ذهنشون میاد که اون دختر رو مناسبتر میدونن و برعکس با دیدن دختری که خیلی به لباسش میرسه و خوشپوش هست چه نکته ای به ذهنشون میاد که یه امتیاز منفی تلقیش میکنن.
اصلا میخوام بدونم تا چه اندازه این مورد اهمیت داره واسه ی آقایون که همیشه جزو معیارهاشونه؟ شاید بگید خوب جوابش مشخصه اما بازم تأکید میکنم نه بحثی سر ساده پوشی و نه بحثی سر حجاب یا بدحجابی هست توی ذهن من . موضوعی که منو به خودش مشغول کرده یه جور کمک گرفتن از تجربیات شما عزیزان در این مورد هست.
اصلا آیا تا حالا شده که با دیدن دختری که همیشه خوشپوشه و خیلی به سر و لباسش میرسه دیگه بهش فکرم نکنید ؟ چون متأسفانه این نکته رو خیلیا هم به خود من سؤال کننده سربسته گفتن و همین کمی نگرانم کرده.

نمیدونم باید خوشحال باشم یا ناراحت اما بدبختانه یا خوشبختانه به دور از اینکه بگین این آدم ناشناس داره از خودش تعریف میکنه من این مورد رسیدن خیلی زیاد به سر و وضعم رو دارم و حتی با وجود ویژگیهای مثبت زیادی که از نظر اطرافیان مشهوده و خودشونم بارها بهش اشاره کردن ( چه رو در رو و چه پشت سر ) در مورد خودم از مسأله ی خوشپوشی چیزهایی شنیدم که کمی نگران شدم.
مثلا حتی یکی دو مورد بودن که تنها با یک بار دیدن من بهم گفتن معلومه خیلی پرتوقعی. در صورتی که من اصلا لب به حرف زدن باز نکردم تا چیزی از توقعاتم بگم و هر وقتم جایی حرف زدم بیشتر از قناعت و ساده زندگی کردن حرف زدم تا از گفتن توقعاتم که حتی شاید از بیشتر دخترها هم کمترن.

مرتبط با بررسی معیارهای پسران برای ازدواج :

آقا پسرها، معیارهای انتخاب شما بین 20 تا 30 سالگی چه تغییراتی میکنه؟

در مورد دختر مورد علاقه م 6 نگرانی ندارم

به خاطر ضعف اعصاب می ترسم ازدواج کنم

دختر خانم، با من ازدواج میکنی تا زندگی رو با هم بسازیم؟

به چنین پسری بله میگن ؟

به یه خواستگار با این شرایط بله میدین؟

معیارهای یک مرد عالی در نظر خانم ها برای ازدواج چیه ؟

با من ازدواج میکنی ؟

پشت پرده انتخاب همسر در بعضی از پسران

آیا من شرایط ازدواج رو دارم ؟

خانم ها، پسری با این شرایط رو قبول می کنید ؟

9 مورد خواستگاری رسمی رفتم، اشکال کارم کجاست ؟

ملاک های انتخاب همسر اینده ی حمید رضا

اگه ازتون خواستگاری کنم چه جوابی میدید ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه) بررسی معیارهای ازدواج پسران (۷۱ مطلب مشابه)