با سلام و عرض ادب
از همه ی دوستان گرامی یه سوال خیلی مهم دارم . جوابش خیلی برام مهمه .
آیا یه دختری که میگه من یه پا مرد هستم واسه خودم یا من باید پسر میشدم و از شکست متنفر باشه و عشق و دوست داشتن و مزخرف میدونه چون باعث ضعف میشه ، میشه به عنوان همسر آینده روش حساب باز کرد ؟
بقیه اخلاقش بخوام بگم اینکه آدم مستقلیه ، خیلی مغروره ، اهل مسافرت بیش از حده ، یه جورایی تو لیسانس تنها زندگی کرده تو شهر غریب ولی پاک زندگی کرده .
و اینکه خیلی خود شیفته س و منم منم میکنه ، ساده پوشه ، خیلی باشخصیت و اینکه با جنس مخالف خیلی راحته ، اینم منو آزار میده ، زیاد اهل بگو بخنده حتی با جنس مخالف و اینکه وضع مالشونم خوبه .
یه بار یادمه گفت من قرار مسافرتم کنسل شده مامانمم قراره مهمونی گذاشته منم گفتم چه عیبی داره مگه بلاخره 29 سال به پات دویده بزرگت کرده توام کمکش کن گفت مگه من کلفتشم ؟ خیلی ناراحت شدم از حرفش . اخلاق خوبم زیاد داره ولی خب بازم میخوام از نظر بقیه بهره مند بشم .

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)