سلام

من یه خانم 18 ساله فوق العاده خیال پرداز هستم کلا هر حرف ساده ای که برام تعریف کنند تو ذهنم تصویرشو میارم جلوم . من مشکلم از همین قوه تخیل شروع میشه . درسته برای سن و سال من خیلی عجیب نیست اما مال من دیگه افراطیه . بخاطر همین قوه تخیل سعی کردم رمان های عاشقانه و فیلما رو بذارم کنار که الحمدالله موفق شدم .

اما مشکل من با موسیقیه هر کاری میکنم نمیتونم ترکش کنم روزی شاید 4 ساعت اهنگ گوش میدم و کلا می رم توی دنیای دیگه ( البته لازم به ذکر که من خودم توی دنیا دیگه ام موسیقی اتیششو بیشتر میکنه ) حیف وقتم میاد که الکی هدر داره میره واقعا معتاد شدم . میخوام برای ترک اعتیاد به موسیقی کمکم کنید .

اصلا تو زمان حال نیستم امروزم داره از دست میره و خودم اینو خوب میدونم اما بازم نمیتونم بیخیال آهنگ بشم .

پیشنهاد :

زمانی دیوونه موسیقی غربی بودم، الان عاشق گوش دادن قرآنم

از وقتی موسیقی رو از زندگیم حذف کردم آرامش دارم

موسیقی واقعا اثرات خاصی روی روح و جسم داره؟

بنظرتون آهنگ گوش دادن حرامه؟

لطفا هر آهنگی رو گوش ندید

موسیقی بیشترین سهم را در تشدید احساس آدمی دارد

به خاطر دلایلی دوست ندارم آهنگ گوش بدم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه) موفقیت در زندگی (۱۲۹ مطلب مشابه)