سلام ، پسری 30 ساله هستم ، خواستگاری خانمی 29 ساله رفتم که 5 ساله در حوزه درس میخونه ، اعتقادات و دیدگاه های مذهبی داره و اولویتش هم اعتقادات و اخلاقه  من خودم زمینه مذهبی دارم ولی نه به صورت افراطی(مراسم عروسی نرفتن و...)، در جلسه اول این خانم حتی یک مرتبه به من نگاه هم نکرد! ، یه جورایی احساس خشک بودن،سردبودن و...از ایشون برداشت کردم ، چون هیچ علامت جذب کننده ای از ایشون ندیدم.درخصوص هم کفو بودن خانواده و اعتقادات و سایر موضوعات مشکلی خیلی نداریم .لطفا منو راهنمایی کنید جلسات بعدی را ادامه بدم یا نه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل خواستگاری (برای پسران) (۷۰ مطلب مشابه)