سلام و سپاس

من دانشجو کارشناسی ارشد روانشناسی هستم یعنی خرداد 96 بجز دفاع تموم میشم ... دوست دارم تو کنفرانس های خارجی مقاله بدم و شرکت کنم اما متاسفانه هیچ چیزی در این رابطه نمیدونم..

اصلا نمیدونم میذارن من شرکت کنم یا نه ؟ دانشگاه باید در جریان باشه ؟ برخوردشون با دانشجو ایرانی خوبه یا بده ؟ اصلا بار علمی برام داره ؟ به دردسرهاش می ارزه شرکت کنم یا نه ؟ کسی هست تجربه یا اطلاعات خاصی داشته باشه ؟ البته بگم من سایت کنفرانس های خارجی رو پیدا کردم و دو کنفرانس یکی در پرتغال و یکی در کانادا به شرایط و رشته من جور در میاد....

خیلی ممنون از بابت پاسخهاتون


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)