سلام

من یه دختره ۲۱ ساله هستم راستش اصلا اعتماد به نفس ندارم از دوران کودکی اعتماد به نفس نداشتم . تنها جایی که اعتماد به نفس داشتم در ورزش بود دختر فوق العاده با استعدای بودم که همیشه هر رشته ی ورزشی که میرفتم همه رو متعجب میکردم و مطمئنا هستم .

اگر ادامه میدادم حتما به جایی میرسیدم چون همیشه از لحاظ بدنی با هم سن سالای خودم فرق میکردم همه چیز خوب بود که ورزشو ول کردم و مشکل های من شروع شد چون ورزش رو ول کردم چاق شدم و بدنم پر از ترک های پوستی شد منی که هر جا میرفتم همش بحث خوش هیکلیم بود .

حسابی چاق شده بودم و حتی نمیتوستم تو مهمونی یه دامن بپوشم از خجالت که ترکام‌ پیدا نشه بعدشم به خاطر چاقی تنبلی تخمدان گرفتم و هنوز که هنوزه قرص میخورم بعد از اون هم دوباره دچاره یه بیماریه دیگه شدم و خیلی مشکل های دیگه که اکثرش برمیگرده به چاق شدنم و الان دچار افسردگی شدم هیچ چیزی برام مفهومی نداره چیزی خوشحالم نمیکنه نارحتمم نمیکنه .

بدون علت گریه میکنم دوستام به خاطر این گوشه گیری و کم حرف بودن بهم تیکه میندازن احتمالا اونا هم ازم ناامید شدن و به احتمال زیاد ولم میکنن تا شاد باشن اصلا آدم حسودی نبودم ولی جدیدا به همه حسودی میکنم حتی به بچه ها اکثر دوستام که بعضی هاشون از من‌ کوچیک تر هستند ازدواج کردن یا نامزد دارن بهشون حسودیم میشه .

با این حال اگه برام خواستگار بیاد ردش میکنم چون احساس میکنم بیچارش میکنم کی حاضره با دختری با همچین مشخصاتی احساس خوشبختی کنه اینم بگم قیافه خوبی دارم موهای خیلی پر پشت و بسیار بلندی دارم قدم بلنده ولی باین حال بازم اعتماد به نفس ندارم کلی کارا هم‌ بلد هستم تو خیلی زمینه ها استعداد دارم ولی در کل بی اعتماد به نفسم و از خودم متنفرم .


مرتبط:

قبلا خیلی شاد و شیطون بودم، شاید افسردگی گرفتم

حس می کنم افسرده ام در حالی که قبلا خیلی شاد بودم

من چه بلایی سرم اومده ؟ واقع بین شدم یا افسرده ؟

می خوام خودم رو از افسرده شدن نجات بدم

برای حل مشکل افسردگی دقیقا باید چه کرد؟

چند نفر بهم گفتند که افسردگی دارم

احساس افسردگی میکنم وقتی سرعت گذر عمر رو میبینم

افسردگی به خاطر تنهایی و رفت و آمد نکردن با دیگران


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه)