سلام

واقعیت امر اینه تو دوران 18 سال تا 23 سال تو خانوادم خیلی آشوب بود خلاصه کلا من خیلی استرس داشتم هم برا زندگیم و هم برا مشکلات اساسی که تو خانوادم بود .

اثرات این استرس شد کم مویی در وسط سرم ، خیلی نیست ولی از اون جایی که من آدم پر مویی بودم در قسمت های دیگر سرم موهام نسبتا پر هست اما معضل اساسی وسط سرم خیلی خالی شده ولی مو داره .

چند وقت پیش از دوستام شنیدم برم آمپول تزریق کنم درست میشه ؟ آیا کسی شنیده راجب این قضیه ؟ اسمش چی هست ؟

و آیا کسی مواد طبیعی رو امتحان کرده که موهاش پرپشت تر شده باشه و جواب داده باشه ممنون میشم اگر دوستان ذکر کنند .

 

بیشتر بخوانید ... :

دوست دارم موهام پرپشت بشه

چیکار کنم که موهام هم پرپشت بشه هم بلند

دخترم و موهای جلوی سرم کم پشته

تجربیات شما در مورد راه های تسریع رشد مو

راهکار های طبیعی برای شفافیت و رشد مو


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تجربیات پزشکی (۳۲۲ مطلب مشابه) زیبایی و بهداشت پوست و مو (۷۵ مطلب مشابه)