سلام
من ۱۸ سالمه و تونستم نظر یک دانشگاه در کانادا رو جلب کنم که بتونم برم پزشکی بخونم در اون دانشگاه و از مقطع لیسانس که پیش زمینه امتحان حوزه تخصص پزشکی رو درس میدن تا در امتحان اون قبول بشی شروع میشه و من شروع کردم الان با جدیت زبان را دنبال کردن که مدرک زبان بگیرم چون قبولیم مشروط به ایلس ۶ هست .
 حالا بگذریم در کل من شروع کردم درباره معایب و مزایا تحصیل در خارج تحقیق کردن و بعضی سایت ها خیلی امیدوارانه مزایا رو گفتن و بعضی سایت میگفتن تهش حتما به خودکشی ختم میشه که نه اون درسته و نه این به نظرم ولی میخواستم بدونم که دوستان عزیز کسی هست که این تجربه رو داشته باشه و بهم بگه که برم بهتره یا نه ... خیلی دودل شدم الان ولی ته دلم خیلی دوست دارم از این فرصت طلایی استفاده کنم .
یکی از مشکلات من موضوع دوری از خانواده بخصوص مادرم هست ، من خیلی به مادرم وابسته هستم تقریبا و اگه ساعتی بوسش نکنم یا منو نوازش یا بوس نکنه اذیت میشم ولی از ظرفی همش به خودم میگ اگه این موقعیت رو از دست بدم هوشی که از خودم سراغ دارم هدر میره و من باید تا ابد افسوس تباه کردن خودم رو بخورم.
 لطفا شما بزرگواران یه راهنمایی بکنید که بتونم کمی بهتر تصمیم بگیرم چون بعد اینکه اینکه پذیرش مشروطم اومد من میخوام دیگه برای کنکور ایران نخونم و با جدیت بشینم زبانم رو تقویت کنم تا بتونم مدرک زبان لازم رو فراهم کنم.
اینم بگم که من در راهنمایی تو المپیاد ریاضی مقام آوردم البته در مقطع استانی قزوین و دبیرستان کلا معدلم از 17 پایین تر نیومد و این معدل هم دلیلش این بود من بخاطر رفتار چاپلوس پسندانه و با پارتی نمره دادم دبیرانم در مدرسه هرگز بیشتر تلاش نکردم تا معدل بالا بیاد.
ممنون که جواب میدهید

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل در خارج (۲۷ مطلب مشابه)