سلام

من و همسرم 8 سال است که با هم زندگی می کنم و به خاطر اختلاف نظر شدید و مشکلات زناشویی بین خودمان ، آبان ماه امسال تصمیم گرفتیم که از هم توافقی جدا شیم.

متاسفانه مشکلی که الان من دارم اینه که همسرم 3 هفته است متوجه شده که به سرطان پیشرفته سینه مبتلا است و خب من هم نتایج تمامی آزمایش های ایشان را دیدم و خب تقریبا شانسی نداره. الان عذاب وجدان گرفتم.

تمامی مراحل متارکه ما هم انجام شده و فقط تایید آخرش مونده. نمی دانم شاید داستان ما روی بیمار ایشان تاثیر گذاشته. از طرفی پا پس کشیدنم هم احساس ترحم رو برای ایشان منتقل می کنه.

این وسط موندم چی کار کنم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل طلاق (۸۸ مطلب مشابه)