سلام دوستان

بذارید از همین اول بگم من فن بیان خوبی ندارم.. بلد نیستم مثل خیلی از کاربران خانواده برتر قشنگ و شیک صحبت کنم در هر صورت اگر عامیانه س و قشنگ تاثیر گذار نیست ببخشید..

من مشکلی دارم که بسیار به دعا محتاجم مادرم مریضه نمیدونم مریضیش  در چه حدیه دوس ندارمم بگم ولی فکر میکنم هر چی که هست علاج داره یعنی دکتر گفته ، اینا رو گفته که قابل درمانه ولی من میترسم البته اینم بگم که هنوز صد در صد قطعی نشده که بیماریش چیه باید یکی دو تا آزمایش دیگه بگیرن.

با این حال من میترسم خیلی ناراحتم به لطف خدا امید دارم ولی بعضی وقتا فکر میکنم نکنه برای امتحانم که شده خدای نکرده بلایی سر مادرم بیاره فقط واسه آزمایش کردن ما، تو رو خدا بگین شما چقدر به خدا ایمان دارین؟ من مثل خیلی از کاربران اینجا خیلی مذهبی و با ایمان نیستم.. واسه همین بعضی وقتا شک میکنم به خدای خودم..کمکم کنید،واسم دعا کنید دلتون پاکه.

من بنده خوبی نبودم گناه کردم روم سیاهه پیش خدا ازش کمک میخوام و خواستم ولی رو ندارم خیلی برم به درگاهش رو ندارم بهش نگاه کنم،از آقا امام رضا خواستم جوابمو بده خواستم واسطه بین منو خدا بشه راستش یه نذرم کردم که یه مقدار پول در حد یه تومن ببرم حرم آقا برای نیازمندا وقتی جوابمو گرفتم ، ولی خب الان یه موقعیتی پیش اومده که دوستم اداره میره پا بوس آقا بهش گفتم یه چیزی حدود 100 تومنشو قبل از اینکه آقا جوابمو بده بندازه تو حرم .

حالا نمیدونم کارم درست بود یا نه آخه من یه جورایی امید دارم که آقا امام رضا جوابمو میده نا امیدم نمیکنه و جوابمو میده بخاطر همین شروع کردم نذرمو ادا کردن.. هر چند نمیدونم اشتباه بوده یا نه آخه من آداب نذر کردن و نمیدونم.. در کل ازتون میخوام با دل پاکتون واسم دعا کنید سر سجاده نمازتون زمانی که دلتون شکست منو دعا کنید خیلی دعام کنید عاجزانه ازتون میخوام شما ها با دل پاکتون منو دعا کنید .


مرتبط:

یک شب طلایی بجای چهل شب

اگه یک دعای مستجاب داشته باشید اون چیه ؟

برای حاجت های همدیگه دعا کنیم

30 راهکار عملی دعا کردن صحیح

چرا وقتی بارون میباره آدم دوست داره دست به دعا برداره؟!

دعا در حق دیگری زود مستجاب میشه

احساس میکنم چون گناه میکنم خدا دعامو مستجاب نمیکنه

عاقبت به خیر نشد کسی جز به دعای خیر پدر و مادر

روش درست دعا کردن و موانع استجابت آن (1)

اعمالی که باعث عدم استجابت دعا می شوند

مطمئن باشین که با دعا کردن هیچی عوض نمیشه !

دعا کردن در حق دیگری چقدر تاثیر داره در اون فرد ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)