سلام

من یه دختر کنکوری هستم و با استعداد و باهوش .درسم خوبه . در خانواده متوسط بزرگ شدم .مذهبی نیستیم زیاد ولی خیلی رعایت میکینم حد و حدود ها رو . والدینم اجازه دیدن فیلمای صحنه دار و هر جوری رو بهمون هیچوقت نمیدادن .کلا اینجوی بزرگ شدیم . الان که به این سن رسیدم فیلم هالیوود زیاد میدیدم تابستون و گاهی الان ... ،‌از کودکی نسبت به جنس مخالف کشش داشتم حتی مردهای خیلی بزرگ تر از خودم .. حس خاص بهشون داشتم از لحاظ عاطفی البته و در کودکی هم چندین بار ... کردم نمیدونم چرا !! ولی دیگه ترک کردم ...الان چن ساله پاک هستم .

ولی الان افکار جنسی دست از سرم بر نمیدارن ... ،‌درس دارم ...نمیتونم تمرکز کنم . یکی از آشنایان صحبت کردن که  قراره بیاد خواستگاریم ...منم علاقه مند هستم به ایشون . ولی کلا حتی رفت و امد هم نداریم تا من بتونم خوب درسمو بخونم .

تابستون با اون آقا صحبت کرم و به تفاهم تقریبا 100 % رسیدم ...ولی مجبور شدم پشت کنکور بمونم .رتبه ام راضیم نمیکرد .من خیلی درسم خوب بود . بیشتر این افکارم به دلایل علاقه ای که نسبت به اون آقا در من بوجود اومده در رابطه با اون اقا تو ذهنم میاد .

ببخشید رک میگم ، ولی گاهی تو خیالم باهاش ... میکنم و یا تو اغوششم و بوس و .. نیت کردم هر روز تا 40 روز ختم سوره نور رو داشته باشم دیگه روز 30 ام هستم .. خدا رو شکر یکم بهتر شد نسبت به قبل  .. ولی هنوز هم هستن ..

هر وقت میاد میگم لعنت بر شیطون و ادامه درسمو میخونم .گاهی هم یادم میره میبینم تا 1 الی 2 ساعت ذهنم داره درگیر اون مسایل میشه ... و کامل عین فیلم میان تا ته ... گاهی صحنه های ریز و کوچیک بعضی فیلمای هالیوود هم با اون میاد تو ذهنم واسه همین دیگه تا اخر سال فیلم هالیوود نمیبینم ..

انگار شبیه پسرا میشه ذهنم ..البته جسارت نمیکنم به آقایون ..ولی خب ذهن پسرا بیشتر اینجوریه .. درسم برام مهمه ... لطفا بگید چیکار کنم  ؟

هیچکس مقصر نیست .اون آقا اصلا صحبتی نکردن که من بخوام اینجوری بشم .. من وقتی به کسی علاقه مند میشم اینجوری میاد تو ذهنم ... قبلا هم یکی دیگه بود  ولی اون منتفی شد به دلایلی . این یکی قطعی هست و 100 % که به ازدواج منتهی میشه .خانواده ها فقط منتظر کنکور منن. الان نمیدونم با این افکار چیکار کنم !! نمیتونم به کسی بگم چون اصلا نمیشه ..


مرتبط با مدیریت افکار مزاحم:

نمی تونم مسائل رو در ذهنم دسته بندی و کنترل کنم

چطوری ذهنم رو کنترل کنم تا فکرم به سمت یه دختر نامحرم نره

مبارزه با افکار مزاحمی که بی اختیار وارد ذهن میشه

روش های تجربی آرام شدن ذهن و رهایی از افکار منفی

چه طور از شر افکار منفی خلاص بشم و ذهنم آروم بشه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه)