سلام ، خسته نباشید .

من یه دختر ۱۷ ساله و پیش دانشگاهی هستم. کلاس کنکور میرم که تقریبا بیشتر از دو برابر دخترا کلاسمون پسر داره. بعضی وقتا هم من دقیقا مجبور میشم پیش پسرا بشینم کلاسم فوق العاده کوچیکه .

به زور جا شدن همه. من حواسم خیلی پرت میشه چون جلوم یا دید ندارم (به دلیل اینکه پسرا جلومون هستن ) و هی مجبورم خودمو جابجا کنم یا بغلم پسران. در ضمن خوشمون هم نمیاد که جلوی پسرا بشینیم (نمیدونم ی جوریه).

من اصلا روم نمیشه سوال بپرسم یا بگم که دوباره یه قسمتو توضیح بدن ( بقیه دوستام که تو کلاسن هم همینطور). بعد من نمیدونم چون پشت کنکوریم و استرسم زیاده همش به اتفاقایی که در اون روز واسم افتاده موقعی که کتاب دستمه و دارم درس میخونم فکر میکنم.

هی میگم چرا به فلانی اینجوری گفتی ناراحت شده شاید یا چرا فلانی منو اینجوری نگاه کرد یا از همین چیزا کلا. کلا خیلی حواسم پرت میشه نمیتونم فکر نکنم بخصوص از وقتی میرم این کلاس مختلط.

میخواستم بدونم این که من خیلی تو کلاس هول میشم طبیعیه یا من چون خیلی با پسرا رابطه نداشتم حتی تو خانواده اینجوری شدم ؟

و اینکه من خیلی فکرم میره پای کارایی که کردم و هی بهش فکر میکنم و عذاب وجدان دارم رو چه جوری میشه از بین برد واقعا کلافه ام ... . خیلی خلاصه گفتم. مرسی از کسانی که پاسخگو خواهند بود✌🏻️


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه)