سلام
یه مسئله ای برای من از بچگی وجود داشته و اونم اینه که من خیلی روی حرکات و حرفای اطرافیان حساسم . متاسفانه تازه یه همکار خانم استخدام شده که باید میز کناریه من باشه.
 این خانم از نظر روابط اجتماعی و ادب در سطح خیلی .... پایینیه .مثلا  ایشون خیلی راحت چه تو خونشون و چه بیرون فحش های ناموسی که مردهای لات و خلاف به کار میبرن رو میگه و چون ما دو نفر خانم های در اون اداره هستیم واقعا از بودن در کنارش خجالت میکشم و خود خوری میکنم البته این یکی از هزاران کار ضایعی هست که انجام میده .
تو رو خدا نگید کار اون به حساب تو که نوشته نمیشه، چرا که چون ایشون بیشترین زمان رو در کنار من هست در ظاهر به عنوان دوست ( چون مجبورم باهاش حرف بزنم ) شناخته میشه.
جدای از این زیر زیرکی کارهایی میکنه که من رو آزار بده و من از اون جایی که مار موز بازی رو تو خانواده بهم خوشبختانه یاد ندادن و همه صاف و ساده بودن نمیتونم مثل اون باشم عذاب میکشم و خود خوری میکنم.
نمی تونمم مثل خودش باشم چون اگه من بخوام همش مثل اون زیر آبی برم یه درگیری به وجود میاد و جلوی اون همه آقای متشخص که واقعا فهمیده هستن خیلی زشته . بعضی موقع ها هم با خودم میگم حضور در جامعه و ارتباط با افراد غریبه این شرایط رو ایجاب میکنه.
راستش یکی از دلایلی که الان تا ۲۹ سالگی ازدواج نکردم اینه که میترسم وارد یه خانواده ای بشم که نمیشناسمشون و ممکنه آدم های اذیت کنی باشن.
اگه کسی راهکاری برای رهایی از این مشکل های فکری داره به من بگه شاید من  راحت شم.

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه)