سلام
من پسر 25 ساله ای هستم که میخوام برای اهدای عضو ثبت نام کنم اما خانوادم راضی نیستند و هر وقت بحث رو بکشم وسط مخالفت میکنن و میگن دوست نداریم بچه عزیزمون بعد مرگ تیکه تیکه بشه .
خیلی بهشون گفتنم از راه های مختلف اما خب قبول نکردن. میگم خودم بدون اطلاع اونها ثبت نام کنم چون خودم دوست دارم اگر بر اثر ضربه مغزی جونمو از دست دادم اعضای بدنم اهدا بشن ، اما توی دلم نارضایتی خانوادم هم من رو برای این کار دچار عذاب وجدان میکنه و دلنشین نیست.
حالا میگید چیکار کنم ثبت نام کنم یا نه ؟ کی تا حالا ثبت نام کرده ؟ برخورد خانوادتون چی بوده ؟

پیشنهاد:

میخوام یک لیست از کارهای خیر داشته باشم

حج بریم یا به فقرا کمک کنیم؟

به فقیران چطوری کمک کنیم که بهشون بر نخوره؟

به متکدیانی که روانشناسانه گدایی می کنند کمک کنیم؟!


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه)