سلام و عرض ادب خدمت کاربران گرامی

من یک سوال داشتم راجع به اینکه در مراسم دخترا چه جوری رفتار کنند ؟

قضیه من از این قراره که 3 تا آقا پسر تا حالا به من معرفی شدن در طول یکسال با فاصله ی سه چهار ماه ، اون اول کار خیلی شور و شوق داشتن و نشون میدادن که شرایط من رو از هر نظر برای ازدواج قبول دارند ولی بعد از یک ماه به دو دلیل میرفتن. به خودم میگم حتما رفتار من ایرادی داره.

میدونید من در طی این مدت معارفه نشون میدادم که راضی هستم،شاید فکر کردن از من سرتر هستن ،در صورتی که شرایط تحصیلی و مالی یکسان بود،نمیدونم .

اگه میشه آقایون بگن چه چیزی باعث میشه انقدر راحت اون شور و شوق اولیه از بین بره، از چه چیزی دلسرد میشن ؟

در مدت معارفه باید خودمون رو مشتاق نشون بدیم یا دختری مغرور ؟

واقعا ناراحت میشم از این رفتارشون


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)