به نام خدا

ضد و نقیض بخش دوم ؛

در قسمت های قبلی هم گفتم که این یه رفتار ضد و نقیضی میباشد که هم اینکه بشینیم و دعا کنیم که بختمون باز بشه و هم از یه طرف دیگه بخواهیم به ضمیر ناخود اگاه تلقین کنیم که ما خواستگار و معشوقه داریم .

یا اینکه به خودمون تلقین کنیم که ما یه ادمی هستیم معمولی و لاغر و از طرف دیگه رژیم های وحشتناک ، از یه طرف تظاهر به داشتن صورتی بدون جوش و از طرف دیگه دنبال کرم ها و ماسک های رفع جوش ، پیش تر هم گفتم که ضمیر نا خود اگاه خر نیست .

اعتماد به نفس

به لباس خود اهمیت بدید و نمیگم که برید لباس نو حتما تهیه کنید ( ولی اگه بتونید خیلی عالی میشه ) ولی این رو میگم که لباستون همیشه تمیز و اتو کشیده باشه حتی لباس های توی خونگیتون رو هم اتو کنید (این خیلی مهمه) و لباس مرتب با اعتماد به نفس رابطه مستقیم داره

روز موعود :

باید طوری زندگی کنی هر روز و نقش بازی کنی که انگار امروز روز موعوده حالا این روز موعود بستگی داره به هدفت استخدام شدن ، خواستگاری و یا ...

بعدا بیشتر توضیح میدم در کل میگم این فکر رو بزار کنار که زمان میبره تا به خواسته ات برسی و باید بگی همه چیز همین امروزه .

نگذار این فکر بیفته به جونت که شفق گفته ممکنه بعد از 4 ماه اتفاق مورد نظر رخ بده ، باید اینجوری فکر کنی که الان دیگه 4 ماه گذشته و امروز دیگه روز موعوده !!!

شیطان دشمن قسم خورده ی ماست و تمام اهدافش رو با یه چیزی شروع میکنه و اون هم نا امیدی هستش ، اول از همه نباید نا امید بشی از :

لطف خدا

از اینکه خداوند معجزاتش رو توی تنگناها رو میکنه تا ایمان ما رو امتحان کنه .

از این خدا توبه پذیره

از اینکه تو هم ادمی و ...

هر جا که دیدی امید داری بفهم که دستت توی دست خداست ، و هر جا که نا امید شدی دستت توی دست شیطانه .

وقتی به این فکر می کنی که تا 5 سال دیگه یه خونه فلان جای شهر داشته باشی دو تا حس امید و نا امیدی میاد سراغت که باید تصمیم بگیری .

به حرف این ادمای نا امید که میگند نه قانون جذب کار نمیکنه و .... گوش نکن اینا فقط یه مشت ادم نا امید هستند که حاضرم قسم بخورم اگه بری کارنامه 20 سال گذشته اش رو باز کنی میبینی هیچ چیز چشم گیر و بدرد بخوری توش نیست .

توی یکی از قسمت ها هم نوشتم که کسی نیاد با من بحث کنه منظورم به همینا بود که خواستن بدون تلاش و فقط با خیال پردازی به همه جا برسند که ...

موفق باشید

"شفق"


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مطالب کاربران (۸۹۱ مطلب مشابه) مطالب شفق (۲۲ مطلب مشابه)