به نام خدا
این رو یادآوری میکنم که تویی که 25 سال به یه شیوه ای زندگی کردی و حالا قصد داری این قوانین رو پیاده سازی کنی توی این فکر نباش که عادت ها و ذهنیت 25 ساله رو توی 25 روز تغییر بدی خیلی ها توی 20 روز جواب میگیرن خیلی ها هم بعد از چهار ماه که بیشتر کسانی که به داشته های قابل توجه دست یافته اند حرف از 3 یا 4 ماه زده اند .
برنامه ریزی :
عزیزم تو اگه خود فیثاغورث هم که باشی باید بگم که به هیچ جا نمیرسی اگه برنامه ریزی نکنی برای خودت یه برنامه ی یک ساله و یه برنامه 6 ماهه و یه برنامه یک هفته ای و یه برنامه روزانه نیاز داری ، که اموزش برنامه ریزی از حوصله ی این جانب خارجه ولی توی قسمت های بعدی یه اشاره هایی بهش می کنم .
اینجوری نیست که بگی خب من میخوام به فلان خواسته برسم بعد بشینی سرت رو بکنی توی گوشی و توی کانال های تلگرام جوک بخونی و بخندی و سر ماه هم بشینی بگی قانون جذب این ماه خیلی تنبلی کرده و اتفاق خواصی نیفتاده .
باید با هدفت یک سو  و هم جهت شوی و با هر چیزی که میتونی حالا با حفظ کردن چند تا لغت انگلیسی خواندن اگهی استخدام و یا ... .
تمرینی که در قسمت قبل دادم مربوط به این بود که باید احساس کنی که به هدفت رسیدی و این یکی از پایه های قوی قانون جذب هست .
طرف میاد همین جا توی این وبلاگ مینویسه من یه ختم برداشتم که فلان دعا را N مرتبه بخونم و بختم باز بشه و نشد کسی دیگه دعایی ختمی چیز دیگه ای سراغ نداره من برم بخونم؟
باید بهت بگم که اگه داری این کار رو انجام میدی همین الان متوقفش کن و به خواندن ادامه نده ، و در عوض با این ذهنیت که الان به خواسته ات رسیدی و باید نذری رو که کرده بودی رو ادا کنی به خواندن دعا ها بپرداز و اینجوری جلو برو که بابت اینکه خواسته ات رو از خدا گرفتی داری شکر گذاری می کنی.
شکر گذاری نیز یکی از پایه های اصلی قانون جذب هست که توی فیلم هم ازش یاد شده و توی تمام دین و مذهب ها هم بهش پرداختن و در قران هم خیلی به این نکته پرداخته است . و بیشتر از این روش تمرکز نمیکنم .
خیلی ها میشینند و دعا میکنند با این ذهنیت که تا فلان روز دیگه یه خواستگار براشون پیدا بشه و نمیشه هم !!!
چون که در درجه اول قدرت خدا رو دست کم گرفته اند و این از روی ایمان کم انها می باشد که از خدا خدایی ساخته اند که برای فرستادن یه پسر به خواستگاری ایشان مثلا 40 روز وقت نیاز دارد .
شاید بابت اینکه گفتم که با این ذهنیت که خواستگار نداری دعا خواندن بی فایده است به من اشکال بگیرید  و اینکه گفتم به خدا وقت می دهند تا ... .
ولی باید این رو بهت بگم که شما برو جستجو کن شرایط استجابت دعا رو از نظر قران و کلام معصومین و با نوشته های اینجانب و رفتار خودتان بسنجید.
یه خبر خوشحال کننده که امروز تمرین نداریم !!!
"شفق"

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مطالب کاربران (۸۹۱ مطلب مشابه) مطالب شفق (۲۲ مطلب مشابه)