با سلام

برای استفاده از قانون جذب باید مداومت به خرج داد و حداقل 21 روز طول میکشه تا یه الگو در ذهن ما شکل بگیره . ذهن ما طوری طراحی شده که که با تغییر کردن خیلی مقابله میکنه ( ترک عادت مرضه ) .

در اطراف شما خیلی ها هستند که در موردش کتاب خوندن و فیلم دیدن و ادعا داره که خیلی چیزا در موردش میدونه و وقتی ازش میپرسی چیکار کرده تا الان برات این قانون ... !!!

وقتی که کامل یادش بگیری اون موقع می فهمی که چه کسانی این رو بلد بودن و یا نا خواسته از اون استفاده میکرده اند.

به خصوص توی فیلم ها میبینی نویسنده به نکات ریزی اشاره داره منظورم فیلم هایی هست با موضوع های سینمایی و نه موضوع قانون جذب . اول باید با فیلتر کردن ورودی ها شروع کنی یعنی فیلتر کردن حواس پنج گانه .

فیلمی که میبینی ، متنی که میخونی ، افکار و حرفی که میزنی ، همه ی اینها ، مثال : یه دوست قدیمی ازت میپرسه ازدواج کردی ؟ تو هم  در جواب میگی نه بابا زن میخوام چیکار با این وضعیت من خودم دنبال یه شوهر میگردم که خرجم رو بده. از اون طرف گلایه میکنی که خدایا چرا من اینقدر تنها هستم .

در نتیجه باید اول از همه افکارت رو منظم کنی و افکار ضد و نقیض در مورد هدف نداشته باشی ، تو دوست داری که پولدار باشی ولی در مورد ادمای پولدار چه ذهنیتی داری؟

1- پول حلال که جمع نمیشه این حق مردمه بدبخت هست که خوردن.

2- این پول و سکه ها که مردم جمع میکنند روز قیامت همش رو مذاب میکنند و میریزند توی حلقشون که از اونجاشون بیاد بیرون

3- پول زیاد ادم رو از خدا دور میکنه

4- پولدار بودن خودش درد سر داره

یا اینکه تو دوست داری که خواستگار داشته باشی و وقتی یه دختر دیگه خواستگار داره چه فکرایی میکنی ؟

1- از بس این دختره با پسرا میجوشه و ....

2- دختره اویزونه و ....

3- دختره هیچی هم نداره و هر کسی هم که میاد فقط واسه ثروت خانوادشه

4- یا خواستگارای این دختره نمیدونند که این جور و اونجوره وگرنه پاشون هم دم خونه اینا نمیذاشتن

یا بد تر از همه اینکه بگی خواستگار کجا بوده و خواستگار کمه.این دیگه نابودت میکنه ، پس باید افکار فیلتر شده و خوب رو جایگزین کنی.

دیگه اینکه سعی نکن از قانون جذب بر خلاف خیر و صلاح دیگران و اهداف شوم استفاده کنی چون که تموم بدی ها به سمت خودت بر میگرده توی قسمت دوم گفتم که من ادم مذهبی نیستم که خیالت رو راحت کنم از یه سری مسائل .

مساله دیگه اینکه تمام تمریناتی رو که بهت میدم رو باید پنهان کنی و کسی اونا رو نبینه و نیازی هم نیست که در موردش برای کسی بگی و اگه هم کسی باهات در مورد قانون جذب گفت نمیخواد بشینی براش تعریف کنی و بگو واسه بار اوله که اسمش رو میشنوی .

شما هر فکری که بکنی همون رو بازتابش رو در جهان واقعی میبینی اگه جو بکاری نباید توقع برداشت گندم داشته باشی .

ما در یک محور خواص قرار داریم هر یک و تمام اتفاقاتی که برای ما رخ میدهد در بازه ی همین محوری هست که در اون قرار داریم . مثل منظومه شمسی که کره ها در یک محور خاص به دور خورشید گردش دارند و به همین دلیل می باشد که کسی رو میبینی که دست به اهن میزنه طلا میشه یکی هم میبینی دستش رو هر چیز گذاشت کفرات اون چیز رو میگیره ، یه ضرب المثلی هم هست که میگه پول روی پول میاد و نکبت رو نکبت .

یکی توی محور درامد سه میلیون ماهیانه قرار داره یکی توی محور 500 هزار تومن و .... و یکی از تمریناتی که بهت میدم اینه که بتونی محور فعلی خودت رو ارتقا بدی ، یه قسمتی از مغز ما هست که همیشه ما رو در یک بازه و محور سعی میکنه نگه داره و قدرت خیلی بالایی هم داره .

همه ی ما افراد زیادی رو دیدیم که یه ارث پدری و یا یه برنده شدنی پیزی توی بانک داشتن ولی چند سال بعد میبینی که شده همون ادم قبلی چون که ضمیر ناخوداگاه اون رو میرسونه به همون جایی که بوده اینا ظاهرا پولدار شدن ولی هنوز مثل یه ادم بی پول فکر و رفتار میکنند در عوض کسانی رو هم دیدی که طرف کم میاره بدهی بالا میاره و ... ولی دوباره میرسه به جایگاه قبلی  ، توی زندگی عشقولانه هم این گفته صادقه ، خب این قسمت خیلی طولانی شد

تمرین :

1- بشین و صادقانه تمام افکار بدی رو که در ذهن داری راجب به ازدواج و جنس مخالف و کسانی که ازدواج کردن همه رو لیست کن ( تازه متوجه میشی که چقدر فکر بد داشتی نسبت به همه چیز )

2- تمام کسانی را که بهت بدی کرده اند و از انها در دل کینه داری رو لیست کن ( وقتی لیست کردی خودت شاخ در میاری !!!)

و این لیست ها را در یک جای امن قرار بده تا اخر دوره باهاش کار داریم و همین الان هم همین کار رو انجام بده و سراغ قسمت بعدی نرو چون میدونم همین الان یکی داره وسوسه ات میکنه که بذار برای بعدا و این تمرین کار خیلی سختیه و انرژی زیادی هم میخواد  .

موفق باشی

"شفق"


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مطالب کاربران (۸۹۱ مطلب مشابه) مطالب شفق (۲۲ مطلب مشابه)