سلام به کاربران خوب وبلاگ خانواده برتر

یک سری مسائل باعث شده سوالی در ذهنم نقش ببنده. من علت رفتار یک سری از خانم ها رو درک نمی کنم.

مثال های واقعی:

برای فامیلمون خواستگار اومده بود و این بندگان خدا مستاجر هستند. خانمه پرسیده بود سه طبقه برای خودتونه؟ مادر خواستگار خودم از خونه پرسید. دوستم براش خواستگار اومده بود از خونه سوال کرده بود. یکی از آشناها تلفن زده بود خونه مون برای دختر دوست مامانم تحقیق کنه بعد پرسیده بود خونه از خودشونه؟ یک خانم دیگه بود به خاطر خونه ی جدید خریدن به یکی دیگه میگفت برید خواستگاریش .

اون یکی دوستم رفته بود مهمونی خونه ی فامیل عروسشون. خانمه خیلی از این دوست ما خوشش اومده بود بعد تو آشپزخونه ازش پرسیده بود خونه مال خودتونه؟

و همین امروز رفتیم مهمونی .من از حجاب و خوشرویی یک خانمی خیلی خوشم اومده بود. قبلا هم دیده بودمش. بعد مادرم گفت که شنیدم از یکی می پرسیده خونه شون کجاست؟ مستاجرن ؟

لطفا به من بگید این مادرا با خودشون چه فکری می کنن؟ من برادر ندارم و مادرم ،قرار نیست عروس بیاره برای همین نمیدونم ته فکر این مادرا چی می گذره ؟ مثلا ما صاحبخونه باشیم قراره خانواده ی همسرآینده مون باهاش پز بدن؟ کلاس بذارن ؟ یا اگه مستاجر باشیم قراره همسر آینده مون کرایه ی  خونه ی پدریمون رو بده ؟ داشتن یا نداشتن خونه چه فرقی به حال این جماعت داره؟ یا شایدم به ارث و میراث فکر می کنن؟

خب این خانمها سنی ازشون گذشته و مگه همین بزرگترا نیستن که میگن پول خوشبختی نمیاره بعد چرا فکر می کنن خونه داشتن یا نداشتن پدر دختر تو کیفیت زندگی تاثیر میذاره ؟ مگه قراره بعد از ازدواج توی خونه ی پدر دختر زندگی کنن؟

دو خواهش:

1.آقایون عزیز لطفا برای به نتیجه رسیدن پست، این مبحث رو با سخت گیری برخی خانواده های دختردار به حاشیه نکشونید .پیشاپیش از همکاریتون سپاسگذاری می کنم، خوش حال میشم نظر مادر یا بستگانتون رو جویا بشید.

2.خانم های محترم خواهش می کنم اگه برادر مجرد دارید حتما فرهنگ سازی کنید. سنجیدن  دختران با معیار خونه ، توهین به شخصیت همه ی ماست .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه)