سلام

شما جای من باشین چیکار میکنین؟!

من با کسی دوستم و خیلی دوسش دارم . پارسال آشنا شدیم با هم . همیشه با دوستم و اون بیرون میرفتیم. یک مدت که رفت سر کار سرش شلوغ بود خسته میشد به منم نگفت که میره سر کار . منم همش بحث میکردم باهاش که بهم توجه نمیکنی. اینم بگم که من‌ خوابگاهیم .  تا اینکه عید شد و رفتم.

اون برای درد و دل به قول خودش شروع کرد به دوستم پی ام دادن که فلانی چرا اینجوری میکنه بحث میکنه منظورش من بودم. بعد یه مدت شروع با هم صمیمی میشن و تقریبا دوست میشن . ولی با منم بود و من تغییر رفتارشو میفهمیدم خیلی باهام‌ بد شده بود.

به هر حال همون دوستم موضوع رو بهم گفت فکر کنم عداب وجدان گرفت چون دوباره بعد عید همو میدیدیم.بهم گفت اون پی ام‌ داده و خواسته دوست شه. من همون شب بلاکش کردم ولی بعد یک‌ هفته جوابشو دادم .

دوست پسرم گفت به خدا خودش باب دوستی رو گذاشت و اینا پیاماشم‌ به من نشون داد دیدم آره اونم کم چراغ سبز نشون نداده. به هر حال کلی قسم و آیه که منو ببخش کلی رفت و اومد. من جفتشونو بخشیدم چون دوستش دارم پذیرفتم که اشتباه کرده خودمم بی تقصیر نبودم. حالا میخوام‌ نظرتونو بدونم آیا میتونم اعتماد کنم و ازدواج کنم با این شخص؟ کسی که خیانت کرده بازم‌ خیانت میکنه؟

اصلا باورم نمیشد چون فکر میکردم ازش بر نمیاد ولی اومد. خودش میگه ازدواج فرق داره من هیچ وقت تعهدی که به کسی با ازدواج دارم از بین نمیبرم. هر دو بین ۲۰ تا ۲۴ هستیم . و شاید ۲ ۳ سال دیگه ازدواج کنیم.

ممنون میشم نظراتتونو بشنوم.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) دوستی به قصد ازدواج (۱۲۵ مطلب مشابه)