سلام

من 23 سالمه آدم مذهبی نیستم یعنی فقط به خدا اعتقاد دارم و نماز و روزه هم انجام نمیدم خانوادم هم یعنی پدر و مادرم مذهبی هستن و نماز و روزه اعمال مذهبی رو انجام میدن .

حالا به نظر شما یک پسری که مذهبی نیست و نماز و روزه انجام نمیده برای ازدواج به مشکل میخوره ؟ چون بعضی دخترها این چیزا براشون مهمه مخصوصا خانواده دختر .

من دوست دارم همسرم هم مثل خودم باشه زیاد درگیر نماز و روزه نباشه فقط خدا رو قبول داشته باشه و انسانیت و اخلاق و مهربانی براش مهم باشه .

من خودم یه زمان که نوجوون بودم خیلی به مذهب اعتقاد داشتم و نماز و روزه انجام میدادم ولی الان دیگه اصلا برام این چیزا مهم نیست و از وقتی هم قبول کردم به این چیزا اهمیت ندم زندگی شادتر و راحت تری دارم ( الان یه عده متعصب میان میگن ایمانت رو قوی کن و شیطون گولت زده و از این حرفا )

حالا دخترا با این شرایطی که یک پسر داره واقعا براشون مهمه انجام واجبات و مذهبی بودن ؟ خواهشا افراد متعصب نیان اینجا نصیحت کنن و من راه بخوان هدایت کنن .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)