سلام بر دوستان فهیم خانواده برتر

یه سوال داشتم ، ممنون میشم کمکم کنید .

دختری هستم 28 ساله مجرد. از ظریق واسطه آقایی 36 ساله بهم معرفی شدن. با اینکه معمولا خواستگاری های من سنتی انجام میشد با اطلاع خانواده ها آشنایی رو دو نفره ادامه دادیم. بنده مذهبی هستم و تقیدات اخلاقی و شان اجتماعی و... برام مهم هست و ایشون تمام شرایط منو داشتن.

آشنایی رو ادامه دادیم تا تقریبا هر دو به توافق رسیدیم ایشون موافقتشونو واضح اعلام کردن و صحبتهایی به شوخی و جدی میگفتن که همه چیز خوب و عالی هست و البته ابراز علاقه هم کردن. مدت آشنایی ما یک ماه ظول کشید و قرار ملاقات آخرمون با حضور خواهر ایشون بود( خواهرشون مجردند و دو سال از من بزرگتر ) که عکس العمل خواهرشون زیاد جالب نبود و رفتارشون از ثانیه اول با من سرد و بی تفاوت و حتی با حسادت همراه بود!

اتفاق غیر منتظره ای که افتاد این بود که بعد از این ملاقات که باز هم حرف ها و احساس هردومون کاملا مثبت بود ( بجز رفتار خواهرشون ) ایشون رفتارشون یکباره با من تغییر کرد و خیلی کمتر سراغ منو گرفتن و رابطه رو به قطع شدن میرفت!

خیلی اذیت شدم و برای اتمام حجت ازشون علت رفتارشونو پرسیدم و گفتن از نظر احساسی شور و شوقی ندارن!!! به زبان دیگه یعنی منو دوست ندارن! برام خیلی تعجب آور و سخت شد! البته با توکل بر خدا و توسل به معصومین دچار مشکل نشدم و ضربه نخوردم ولی واقعا برام جای سواله که علت یهوویی عوض شدن نطرشون چی میتونه باشه؟

آیا خواهرشون منصرفشون کردن یا معمولا آقایون تو این سن وسواسی هستند و نمیتونن تصمیم بگیرن یا از اول هم در رفتارشون فقط تظاهر به محبت می کردن ؟!

واقعا برام سواله!!!!!


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج و مسائل درک نشدگان (۱۰۲ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)