سلام

پسرم و من 29 سالمه . با شرایطی که دارم واقع بینم و خیال پردازی نمیخوام بکنم.. میدونم ازدواج نمیتونم بکنم.. باید مراقب مادر و برادرام باشم.. میخوام از پسرایی که مجرد بودن و سالم و پاک سوال کنم که راهنماییم کنند..

آدم سالمی بودم و امیدوارم پاک بمونم.. دختر خانوما هم اگر میتونن راهنماییم کنن و اما ....

زندگی من و خانوادم یه قصه مفصل هست ولی کوتاه بگم که من 2 تا برادر دارم که کوچکتر از خودم هستن..

زندگی ما بخاطر تحمل سختی هایی که پدرمون با مشکلات اعتیاد  و بد اخلاقی ها و عصبیت ها با ما و مادرمون و بیکاری ایشون بسیار سخت گذشت ..! کار به جایی رسید که تصمیم گرفتیم 3 برادر و مادرمون از پدر فاصله بگیریم و پس از حمایت خانواده مادرم طلاق مادرمون رو گرفتیم و در سن 26 سالگی از صفر شروع کردم بهمراه خانوادم...!

خدا رو شکر در دوران دانشگاه اهل کار بودیم (من و برادر وسطی) و با پس انداز . کمک فامیل یه زندگی رو شروع کردیم.. بعد 3 سال خودمون رو پا خودمون هستیم به لطف خدا ، الان سر یه کار دولتی هستم ..خدا شکر برادر دوم هم همینطور

ولی با شرایطی که زندگیمون داره تمام تلاشم اینه که  بتونم تو این شهر تهران یه خونه بخریم بعد چند سال دیگه و پس انداز  .. و اینکه برادر سوممون هم درس و کارشو فراهم بشه..

امیدوارم به خدا ولی با مشکلات مالی تو این شهر و اینکه پول حلال در آوردن سخته و اصولا با این شرایط توقع نمیتونم داشته باشم که تا 10 سال دیگه به جایی برسیم که بتونم به فکر ازدواج خودم باشم ... .

میخوام تا آخر عمر مونس مادرم باشم.. میخوام یاد بگیرم که با تنهایی کنار بیام و یاد بگیرم که چطور مجرد بودن رو با مشکلاتش بفهممو باور کنم و قبول کنم که میشه مجرد بود و آرامش داشت و گناه نکرد و آلوده نشد .

حتی به ازدواج موقت و اینا هم هیچ اعتقادی ندارم فقط میخوام بتونم نیاز جنسیمو فراموش کنم و از این مشکل فاصله بگیرم .

لطف میکنید و نظر میدین برای راهنمایی بنده ؟

قبلا از همه دوستان ممنونم و تشکر میکنم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)