با سلام

من پسری هستم 24 ساله و قصد دارم به خانواده ام بسپرم برام دختری پیدا کنند اما امروز اتفاقی در یکی از سایت ها دیدم که نوشته ازمایش ادرار برای تشخیص اعتیاد قبل از ازدواج حتما باید در مقابل ناظر نمونه گیری انجام بگیرد و من حسابی استرس گرفتم .

سوالم از شما آقایان و خانم هایی که تست های قبل از ازدواج را داده اید این است که این نظارت چگونه است و برای دورکردن خجالت از خودتان چکار کردید چون که من خجالت هم میکشم برای اینکار .

خواهشا پاسخم را بدهید


پیشنهاد:

چند روز طول میکشه تا مورفین از بدنم خارج بشه

چه مدت از مصرف ماده مخدر گل باید بگذره تا تست اعتماد منفی بشه ؟

آزمایش های قبل از ازدواج

تاثیر تریاک و قرص بوپرنورفین روی اسپرم

خانم ها با مرد مطلقه تحصیل کرده ولی تریاکی ازدواج می کنند ؟

ازدواج با دختری که پدرش به خاطر دیابت تریاک میکشه

چگونه به عدم اعتیاد، خواستگار خود پی ببریم ؟

در خواستگاری بگم که قبلا اعتیاد داشتم ؟

سوال در مورد گواهی عدم اعتیاد پسر و شروط ضمن عقد



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)