سلام
من یه دختر 16 ساله ام با اینکه سنم کمه ولی گناه های زیادی توی زندگیم انجام دادم من تا چند وقت پیش اصلا نماز نمیخوندم و بدترین کارم این بود که فیلم های ... نگاه میکردم و حتی خ ا  هم انجام میدادم . البته تا حالا هیچوقت با هیچ پسری رابطه ای نداشتم ولی خب چه فایده با اون کارهایی که من کردم . حالا اینکه چی شد به خودم اومدم بماند ...
واقعا از گذشته خودم شرمندم میدونم هنوز فرصت برای برگشتن به دین اسلام دارم ولی نمیدونم باید چیکار کنم الان چند وقتیه که نماز میخونم خ ا رو ترک کردم حتی دیدن اون فیلم ها هم ترک کردم ولی الان مشکل من یه چیز دیگه اس .
من توی تمام مراحل زندگیم اون صحنه های بد میاد توی ذهنم و اصلا داغونم کرده ، موقع درس خوندن ،غذا خوردن ، حرف زدن حتی "نماز خوندن" اون صحنه مدام از جلو چشمام رد میشن هر چی سعی میکنم بهشون فکر نکنم نمیتونم .
نمیدونم باید چیکار کنم که بتونم فراموششون کنم شاید مشکلم یه مسئله ی کوچیکی به نظر بیاد ولی واقعا داره به منی که تازه دارم میفهمم خدا کیه دین چیه آسیب میزنه.
راه حلی برای مشکلم هست ؟
فقط خواهشا سرزنشم نکنید خودم به اندازه کافی اینکارو با خودم کردم .

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)