سلام

دختری هستم که  دانشگاه رو تموم کردم و شاغل هم هستم. یه دختر معمولی ام نه خوشگل و جذاب و نه زشت. خجالتی ام کمی. و کمی غیر اجتماعی. در برخورد با اطرافیان و فامیل و اشنا هم خیلی مشکل دارم. بیشترش هم به دلیل اینه که وقتی بچه بودیم والدینم ما رو به جمع و مهمونی نمیبردن و میگفتن زشته.

برادرها و خواهرهامم مثل من کم رو و غیر اجتماعی ان. مشکل اصلی من اینه که دانشگاه رو تو خوابگاه بودم دخترها رو خوب میشناسم و راحت ارتباط برقرار میکنم. ولی پسرها رو نه حتی ذره ای شناخت ندارم . تو محیط کارم هم همه اقا هستن . و مهم تر اینکه هیچ مردی برای من جذابیت نداره. اصلا انگار هیچ ابهتی برای من ندارن.  از کارگر تولید تا رئیس یا حتی موقع تحصیل استادا و همکلاسی هام. نگاهم به جنس مذکر مثل نگاه به اشیاء هستش. و اصلا نمیتونم باهاشون ارتباط برقرار کنم.

هیچ شناختی از درون و طرز فکر و خواسته هاشون ندارم. و همین برای من شدیدا مشکل درست کرده. وقتی کسی کاری از من میخواد نمیتونم تشخیص بدم  خواستش چیه مثلا رئیس شرکت میخواد کاری انجام بدم دیر انجام بدم دعوا میکنه زود انجام بدم دعوا میکنه. گزارش فعالیت ندم دعوا میکنه بدم هم دعوا . با بقیه همکارامم این طورم.

یا وقتی خودم بخوام همکارام کاری انجام بده نمیتونم بهش بگم. سه ساله کار میکنم و انقدر اذیت میشم که هر روز میگم از فردا دیگه نمیرم سر کار. با اینکه کارم خوبه و حقوقم هم بد نیست. حتی در ارتباط برقرار کردن با همکارام ذره ای نمیتونم به صورتشون نگاه کنم و همیشه نگاهم به پایینه.

همکار دارم ده سال از من کوچکتره و یا ده بیست سال بزرگتره. حتی از بابام بزرگتره. من با همشون مشکل ارتباط برقرار کردن دارم. حتی تو سلام احوال پرسی. حتی با شوهر خواهرم یا پسر دایی هام. جامعه پنجاه درصدش مونثه پنجاه درصدش مذکر و من نمیخوام فرار کنم از پنجاه درصد مذکر. اگر بخوام تو جامعه و کار و حتی زندگی شخصی موفق باشم باید بشناسم و ارتباط برقرار کنم. ولی نمیتونم.

وقتی میبینم دختر شانزده هفده ساله پست میذاره من عاشق شدم و یا مثلا چند تا دوست پسر داره واقعا درک نمیکنم چطور اون میتونه بشناسه پسرها رو ولی من نه. وقتی برام خواستگار میاد هیچ محبت و توجهی به اون نمیتونم داشته باشم. فقط میبینم شغلش چیه پدر مادرش کی ان. و اکثرا هم اونها پسند نمیکنن.

میخوام دوستان راهنمایی کنن چطور راحت تر و بهتر وپسندیده تر ارتباط برقرار کنم.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)