با سلام

این پست جنبه ی سوال و جواب نداره و درد و دل هم نیست. فقط به دلیل درج یه سری پست هایی که بیشتر جنبه ی درد دل داشتند و خواسته ی سارا م این پست رو درج میکنم . مشکلاتی مانند اینکه چرا همه ی خواستگارای من بی پول هستند ؟ چرا من خواستگار ندارم؟ و همچنین مشکلات خواستگاری رفتن پسر ها و ... ، یه چیزی تو مایه اون قانون جذبه
ولی قانون جذب فقط یه نسخه نمایشی هست از اون چیزی که دقیقا هست که بعضی میگند که استفاده و پیاده سازیش هنوز یه رازه و توی سایت های ایرانی و خارجی هستند کسانی که بابت یه سی دی اموزش استفاده کردنش بین 100 هزار تومان تا چند میلیون مردم رو تیغ میزنند.

خودمم یه بنده خدایی برام توصیفش کرد من هم باورم نشد ولی به اصرار این دوستم تصمیم گرفتم سر یه موضوع کوچیک امتحانش کنم ( فکر نمیکردم توی دنیای مالی جواب بده ) طبق دستور العمل شروع کردم به انجام دادنش و قصد داشتم این رو با هدف رمانتیک و عشقی امتحانش کنم .

درست یادم نیست ولی بعد یه 2 هفته همه چیز شروع به تغییر کرد با چیزای کوچیک مثل دختر مدرسه ای ها بهم متلک مینداختن ، توی خیابون یه سری دختر که بین 25 تا 30 بودن برام دست تکون میدادن و توی خیابون دخترا چراغ سبز نشون میدادن و بهتر شد تا اینکه دختر خالم که طلاق گرفته و سال ها حتی ندیده بودمش به یه مشکلی برخورد و روابط صمیمی بین ما شکل گرفت و یه دختر که چند تا کوچه بالاتر از ما زندگی میکنند به مادرش گفته بود که علاقش رو نسبت به من با مادر من در میان بذاره .

یه دختر همسایه ای که سه ساله همسایه هستیم و بهم نگاه هم نمیکرد شروع کرد به نخ دادن و دو بار هم به نتیجه ی رسید و مواردی که توی دنیای تلگرام و بیتالک داشتم که دیگه بزار و برو ولی فقط همون دختر همسایه و دختر خاله به نتایج غیر قابل پیشبینی ختم شد.

این ها در کل توی یه ده روز بعد از اون دو هفته اتفاق افتاد با اینکه من یه چهره متوسط رو به بالا دارم و توی 26 سال گذشته ی زندگیم واقعا معجزه رخ داده بود که موجب شد به خودم مغرور بشم و دیگه اون تمرین هایی رو که باید انجام میدادم رو هم ندادم و احساس میکردم واقعا جای خبری هست که با کنار گذاشتن تمرینات همه چیز دوباره مثل روز اول شد و روابط با چیزای مسخره به پایان رسید.

از اینکه تمام این توجهات و روابط تموم شده بود احساس خیلی بدی داشتم و از اینکه راهش رو یاد گرفته بودم خوشحال بودم و بعد از این تصمیم گرفتم که این رو توی دنیای مالی امتحانش کنم .

با یه تئوری ادامه میدم :

انسان از چند لایه تشکیل شده که لایه بیرونی رو ضمیر خود اگاه نامیده اند. و یک لایه میانی
و سومین لایه ضمیر نا خود اگاه . که ضمیر خود اگاه همان چیزیست که تصور میکنیم ما هستیم و چیز هایی که میشنویم و میبینیم و لمس میکنیم و .... و روی این لایه کنترل بالایی داریم با قدرت کم

و ضمیر نا خودآگاه :

که قدرت بالایی دارد ولی دسترسی به ان و کنترل ان مشکل است. و تمام زندگی ما را این لایه کنترل میکند و به روابط ما شکل میدهد بعضی ها ان را این گونه توصیف میکنند که همان روح انسان است این ضمیر ناخود اگاه در بیداری بسیار کمرنگ میشود و ضمیر خود اگاه در عوض تمام کنترل را در دست دارد ولی ضمیر خوداگاه با این که قدرت کمی دارد دارای منطق است و هر چیزی را با منطق می سنجد و ترازو می کند و این کار را به وسیله ی حواس پنج گانه انجام می دهد یعنی چیز هایی که می بینید و می شنوید و .....

در عوض ضمیر نا خوداگاه انسان که قدرت جا به جا کردن کوه ها در ان نهفته است اصلا منطق حالیش نیست و هر چه را که ضمیر خود اگاه به او دیکته کند را بدون اینکه بسنجد باور و اجرا میکند و وظایف ان از جذب غذا و دفع ان در بدن ما و روابط ما و در امد ما و ... است.

در کل مثل یه کامپیوتر می باشد که هر برنامه ای که بهش بدی اجرا میکند یکی برنامه ی روابط خوب و ... میذاره و یکی دیگه بدبختی

اگه شما توی نت یه چرخی بزنید می توانید مطالبی رو بیابید در خصوص قانون جذب در قرآن و سخنان بزرگان و .... که بیشتر افراد از ان اطلاع دارند .
ولی پیشنهاد میکنم که توی گوگل یه جستجو بزنید و داستان های واقعی راز رو مطالعه کنید که یه سریش ایرانی هست و یه سریش به فارسی ترجمه شده و خیلی ها این رو قصد داشتن که توی زندگی شون پیاده کنند که موفق نشدند و دلسرد شدن در واقع نتوانسته اند با ضمیر ناخود اگاه ارتباط بر قرار کنند.

و خیلی ها هم در سطح نت با اموزش این موارد پول های کلان به جیب زده اند . و من قصد دارم که تجربه ی شخصی خودم رو براتون شرح بدم و اینکه چگونه اون برنامه ی دلخواه رو بهش بدیم .

این قسمت خیلی طولانی شد و بقیه مطالب رو میذارم برای قسمت های بعدی ، هر کس علاقه داشت میتونه پست های منو دنبال کنه و برای هر دو دسته ی افراد که ان را باور میکنند و نمیکنند دو تا نسخه ی جدا گانه دارم

با تشکر شفق


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مطالب کاربران (۸۹۱ مطلب مشابه) مطالب شفق (۲۲ مطلب مشابه)