سلام

تجربه این رو بارها و بارها بهم ثابت کرده که اگر بخوام سرم تو لاک خودم باشه و دنبال دید زدن دخترا نباشم و سعی کنم نگاهشون نکنم توی راهم پر میشه از زن و دخترهای خوشگل و خوش تیپ و جذاب و هی وسوسه میشم که نگاهشون کنم .

اما بر عکس اگر بخوام دخترها رو نگاه کنم دیگه سر راهم هیچ دختر خوشگل و خوش تیپی پیدا نمیشه و دخترایی تو مسیرم هستن که از نظر من قشنگ و جذاب نیستن و اصلا دوس ندارم نگاهشون کنم.

بالاخره به قصد نگاه کردن برم جلو که گناه نکنم یا به قصد گناه نکردن نگاه نکنم که وسوسه بشم و نگاه کنم ؟ البته به نظر من دیدن و نگاه کردن دخترها گناه نیست، وقتی هیچ کاری نکرده باشی و فقط بخاطر نگاه کردن گناه حساب بشه به پات خیلی زیاده.

حالا نظرتون چیه نگاه کنم یا نه ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) علت و انواع نگاه های پسران و دختران (۲۷ مطلب مشابه)