من دختری *2 ساله ام که در زمان بلوغم متوجه شدم که قسمتی از ناحیه تناسلی (لب کوچک) شروع به بزرگ شدن میکند طوری که الان از لب بزرگ خارج شده که در پزشکی به ان هیپرتروفی لیبیا میگن خیلی توی اینترنت در موردش سرچ کردم که چیزی که فهمیدم این بود که نرمال است و خیلی نادر، با توجه به اینکه این ی مسئله اسونی نیست که بشه قبل از عقد گفت (چون از این میترسم که به ازدواج منجرنشه و طرف ادم خدانشناسی باشه و همه جا پرکنه،از طرفی روم هم نمیشه) و اگر هم بعد از عقد در حین رابطه یا توسط خودم مطلع بشه از این موضوع خوشش نیاد و من رو پس بزنه یا برای تایید طبیعی بودنش حرف من رو باور نکنه و مجبورم کنه برای صحتش پیش دکتر برم که در ان صورت دیگه هیچ وقت دوست ندارم با اون زندگی کنم بنظرتون باید چیکار کنم؟ ایا مردا واقعا براشون مهمه ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)