سلام به خانواده برتری های عزیز .

یه مدتیه با شما همراهم خیلی خیلی وبلاگ جالبیه امیدوارم بتونید منم کمک کنید .

من یک دبیر زیست شناسیم جوون 22 ساله ، حالا به فکر ازدواجم شرایطشم دارم قصد داشتم با دختری ازدواج کنم که اونم فرهنگی باشه مثل خودم .

اولا بدونید این خانم که انتخاب کردم اصلا هدف پولش نیست یعنی هست ولی اگر عاشقش نبودم سراغش نمیرفتم زیبایی داره با نجابته اینا مهمه در کنارشم پولم داره .

حالا سوال من از شما اینه من میخوام پول هر دومون تو زندگی مشترک خرج شه طوری نباشه که من فقط کار کنم ایشون فقط واس خودش تفریح کنه آخه کمر ادم میشکنه هر چند میدونم کمک میکنه ولی میخوام قبل ازدواج بهش بگم این مسئله رو .

من نه آدم تنبلیم که چشم به دست اون باشه فقط ، نه سوء استفاده میخوام بکنم صبح ها میرم مدرسه بعد از ظهرها مغازه ، تو مغازه دارم کتاب تستم مینویسم و سایت هم دارم پس این نیست بگم تنبلم شاید درامد ماهیانه بنده برسه به 3 تومن یا 4 تومن البته هنوز کتابم نرفته رو چاپ . حالا من چجوری بهش بگم که میخوام هر ماه حقوقت رو بدی دست من که بندازم رو درآمد اون ماه .

ببینید واسش چیزی کم نمیذارم و خسیس هم نیستم یعنی مثلا اگه یه ماه مانتو بخواد واسش میخرم جهنم اون ماه 500 تومن کمتر پس انداز کنیم یه ماه کفش  بخواد واسش میخرم ولی این که کلا پولش دست خودش باشه و من تا اخر عمر هر بار بهش بگم پول بده اذیتم میکنه میخوام یه بار این قضیه رو رفع کنم کلی .

مطمئنم باشید قصدم خیانت نیست و خسیسم نیستم حتی اگر شده یه ماه کل پول خودش و خودمو واسش خرج کنم مهم نیست اصلا فقط میخوام دیگه بده دست من حقوقو که بتونم باهاش واسه آینده مون برنامه ریزی کنم .

حالا شما جای دختره ، اعتماد میکردید ؟ چطور بهتون میگفتم بهتر بود ؟

ممنون


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج با دختران شاغل (۲۶ مطلب مشابه)