سلام

من سوال نداشتم.. فقط میخوام یه چیزی بگم.. روز 4 دی، روز تولد عیسی مسیح (ع) بود . این روز رو به تمام مسیحیانی که  تو کشور ما در اقلیتن تبریک میگم..

من خودم ارادت خاصی هم به حضرت مریم و هم به حضرت مسیح دارم و افتخار می کنم که اسمم مریمه..

درسته ما مسلمون هستیم.. ولی یادمون نره که در کنار ما ایرانی های مسلمون، ایرانی های ارمنی و مسیحی دارن زندگی می کنن که در اقلیت هستن ( تو کشور ما البته) .. بیاییم فراموششون نکنیم..

از بچگی به دین مسیح علاقه داشتم.. روز 4 دی، یه جوری برای خودمم عزیز هست.. روز 4 دی، سالگرد ازدواج پدر و مادر هست.. مامانم همیشه میگه:

وقتی تو به دنیا اومدی، به خاطر این روزی که من و پدرت با هم ازدواج کردیم و به هم رسیدیم، اسمتو مریم گذاشتیم.. و خیلی خوشحالم و افتخار می کنم که اسمم مریمه..

بازم تبریک میگم ..


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه)