سلام

من تازه با وبلاگ خانواده برتر آشنا شدم و از این بابت خیلی خوشحالم. واقعا نظر تک تک کاربران واسم جالبه. من از وقتی تو اینستاگرام عضو شدم همش فکر میکنم که دنیا چقدر بد شده و واقعا اعتماد کردن خیلی سخته.

ولی از وقتی با این وبلاگ آشنا شدم نظرم مثبت شده و میبینم واقعااااااا آدم خوب هنوز وجود داره و خوشحالم از این بابت که این همه دختر، پسر خوب تو این دنیا هست.

من زیاد مذهبی نیستم و یه آدم کاملا معمولیم و زمانی که در بعضی از نظرات آیه های قرآن و حدیث استفاده میشه به این فکر میفتم که چقدر اطلاعاتم تو این زمینه کمه. راهنمایی هاتونم خیلی عالیه و مرسی از اینکه واسه جواب دادن وقت میذارین ...

خلاصه اینکه خوش به حالتون که اینقدر خوبین. همیشه همینجوری خوب بمونین...


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مربوط به خانواده برتر (۵۹۹ مطلب مشابه)