سلام

دخترری 15 ساله ام که هم از نظر قیافه خوبم هم از لحاظ درسی . با پدر و مادر و برادرم هم خوبم ولی جدیدا احساس میکنم از زندگی که دارم راضی نیستم. مثلا افکارم با مادرم تفاوت داره و سر همین موضوع با مادرم همیشه بحث میکنم.

احساس میکنم زندگی دوستام ازم بهتره . با اینکه از لحاظ مالی هم خوببم اما جدیدا خیلی درونگرا شدم. من قبلا خیلی شوخ و اجتماعی بودم .

الان تو مدرسه اجتماعی هستم اما با خانواده و فامیلام خیلی رابطم کم رنگ شده و زیاد باهاشون حرف نمیزنم و همش ناامیدم. در واقع افسرده شدم و اهنگای غمگین گوش میدم و زود عصبانی میشم و همش گریه میکنم. به نظرتون مشکل من چیه و باید چی کار کنم؟

ممنونم.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه)