سلام خداوند بر دوستان خوبم

من که خیلی خوبم امیدوارم حال شما هم عالی باشهツ

هدف از گذاشتن این پست تشکیل یه گروه برای ترک گناهه. من و چند نفر از دوستان قبلا یه گروه داشتیم برای ترک خودارضایی که خوشبختانه خیلی ها استقبال کردن و تعداد کامنت ها سر به فلک کشید.

 حالا دیگه صفحه ی پست به کندی بارگزاری میشه و برای هر بار سر زدن به پست باید مدتی رو منتظر بشینیم و این موضوع برای خیلی ها کلافه کننده شده ضمن اینکه اسم گروه برای خیلیا مسئله ساز بود برای همین با راهنمایی آقای نجفی تصمیم گرفتم یه گروه جدید و گسترده تر ایجاد کنم به اسم گروه ترک گناه

از اسمشم مشخصه که منظور فقط ترک گناهی مثل خودارضایی نیستش و همه میتونن به گروه بپیوندن

خوبیش هم اینه که اینجوری هم اسم گروه عوض میشه هم اینکه یه تعدادی به گروهمون اضافه میشه و پست فعال تر میشه هم اینم که مشکل بارگزاری برای مدتی حل میشه (حداقل برای یکسال ) 

امیدوارم این گروه براتون سرشار خیر و برکت و اتفاقات مثبت باشه ، فقط توصیه ای که به دوستان دارم:

خواهشا در کنار اسمتون یه پسوند هم بذارید تا به این ترتیب گروه بندی بشیم .

مثال:

خاکی پاکی (نویسنده ی پست)

روال کاری گروه هم به این ترتیبه که هر کس میاد روشی که برای ترک انتخاب کرده رو میگه یا راهنمایی میگیره که چجوری ترک کنه .

بعد که تصمیم گرفت، میگه که تا چه مدت متعهد میشه که سمت اون گناه نره؟ بعد هم مرتب میاد و موفقیت یا عدم موفقیت خودش در جهت ترک اون گناه رو گزارش میده و اگر لازم دونست دوباره راهنمایی میگیره تا بالاخره بتونه گناهشو ترک کنه .

به امید موفقیت همتون

خاکی پاکی دوستدار همیشگی شما



مرتبط با ترک خودارضایی:

آموزش گام به گام ترک خودارضایی در خانواده برتر

بعد از ترک خودارضایی اصلا فکر و خیال جنسی به سراغم نمیاد

بعد از ترک خودارضایی ، دیگه فشار جنسی ندارم

ترک خودارضایی برام یه رویا شده بود

تجربه ترک خودارضایی از طریق رفاقت با شهدا

ترک خودارضایی با چله زیارت عاشورای آیت الله حق شناس (ره)

آیا باید بحث خودارضایی در خواستگاری مطرح بشه ؟

تجربه یه دختر 30 ساله در ترک خودارضایی

5 ماه بعد از ترک خودارضایی انگار یک آدم دیگه شدم

10 سال خودارضایی کردم و می خوام ترک کنم

یه دختر برای ترک خودارضایی باید چی کار کنه

دو سوال دختری که تازه خودارضایی رو ترک کرده

برای کسانی که میگن ما نمیتونیم خودارضایی رو ترک کنیم

ترک خودارضایی بعد از 5 سال

بعد از ترک خودارضایی تونستم برای کنکور خوب بخونم

خوشحالم که خودارضایی رو ترک کردم ولی ...

ترک خودارضایی برای پسران


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه) ترک خودارضایی (۱۲۷ مطلب مشابه)