سلام.

من 162 سانتم و نامزدم 166
اختلاف قدمون خیلی کمه. من حتما باید برای جشن عروسیم کفش پاشنه بلند بپوشم ولی اینطوری از نامزدم بلندتر میشم.

شما راه حلی بلدین تا من بتونم پاشنه بلند بپوشم ولی از شوهرم بالاتر نزنم ؟!؟ خودم ناراحت نشم، نامزدم که ناراحت میشه ببینه زنش از خودش بلندتر شده. موهام رو هم شینیونی چیزی میکنن و اونم به قدم اضافه میکنه. من از انتخاب این ادم بعنوان شوهر پشیمون نیستم. خوبی های زیادی داره ولی این مشکله هم بنظرم واقعا اذیت کنندست. باید یجوری درستش کنم. شما راهی بلدین؟


مرتبط با اختلاف قد در ازدواج:

خواستگار خوبی دارم اما هم قد هستیم

اختلاف قد چقدر در زندگی مهمه؟

نمی خوام به خاطر اختلاف قد، الکی خواستگارم رو رد کنم

به خاطر اختلاف قد نه میتونم ولش کنم نه ادامه بدم

اختلاف قد 25 سانت در ازدواج مشکل زاست ؟

آیا اختلاف قد و هیکل در آینده برامون مشکل ساز میشه؟

اختلاف قد در ازدواج

اختلاف قد 70 سانتی مشکل ساز میشه ؟

5 سانت از پسر مورد علاقم بلند ترم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مراسم عقد و عروسی (۱۰۷ مطلب مشابه)