سلام به همگی

دیشب خواب دیدم دوستم که چند ساله از دنیا رفته به خوابم اومده، در حالیکه تمام قد روبروی هم ایستاده بودیم ازش با ترس پرسیدم مگه تو نمردی؟ با ناراحتی گفت:" چرا مرده ام. به مادرم بگو برام یک تسبیح صلوات بفرسته" همینو گفت و از خواب بیدار شدم. مادرم اومد بالای سرم و بدون اینکه من چیزی تعریف کنم گفت اون دوستت که مُرده سفر زیارتی به نامش در اومده و قراره مادرش جاش بره !!! من متوجه شدم که خوابم صادقانه بوده.

یا یکبار نزدیک 15 بار به یک مجله علمی یک مقاله ارسال می کردم که اصلا تایید و چاپ نمیشد تا اینکه صاحب امتیاز فوت شده ی اون مجله به خوابم اومد درحالیکه لبخندی بر لب داشت و بهم نگاه مهربون میکرد. چند روز بعدش در شماره بعدی مجله مقاله ی بنده چاپ شد و تازه متوجه معنی اون خوابم شدم.

یا خوابهای صادقانه دیگه...

می خواستم بپرسم آیا شماهام تا حالا از این خواب های صادقانه  دیده اید؟ و بنظرتون این خواب ها ایا ارتباطی با پاکی یا ناپاکی ببینده ی خواب داره یا نه ؟


پرکاربردترین پست های خانواده برتر :

بهترین درسی که می تونید به یه نوجوان بدید چیه؟

بهترین درسی که در عمرتون گرفتید چی بوده؟

اگه پسری رو در رو ازم خواستگاری کرد چی بگم؟

چیکار کنیم که خواستگار بیاد برامون؟

چگونه آراسته تر و خوش تیپ تر به نظر برسیم؟

چطور خودارضایی و اعتیاد به فیلم های مستهجن رو برای همیشه ترک کردم

چی میشه که بعد از یه مدت عشق کمرنگ میشه و بعد از بین میره؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)