سلام

من یه دختر زیر 25 هستم ، دو تا از همکلاسیام با هم باردار شدن ! الان جفتشون سه ماهه باردارن. یکیشون پسرک تو دلشه ، یکی دخملک تو دلشه ، و خلاصه خیلی دلم میخواد دوستامو که مامان شدن خوشحال کنم .

دلم میخواد تا قبل از عید دو هدیه براشون بگیرن و آخرین جلسه ای که میبینمشون بهشون کادو بدم. اما نمیدونم چی بگیرم ؟

در ضمن اینکه من خیاطی و عروسک سازی بلدم. رفتم پارچه گرفتم بلوز شلور نوزاد خیلیم قشنگ شد ) اما به نظرم خودشون که لباس میخرن قشنگ ترشم میخرن. عروسکم که خودشون تو بازار میخرن. پس من چیکار کنم؟ کسی میتونه راهنماییم کنه؟


مرتبط :

با وجود بدی های دنیا، چطوری زندگی خودمون رو حفظ کنیم و شاد باشیم؟

چه جوری میشه شادی و لبخند و شوخ بودن رو یاد گرفت؟

میخوام شاد بشم و شادی رو به خانوادم هدیه بدم

کاوش روان برای پیدا کردن موانع شادی

بالاخره منم دختر جوونم دوست دارم گاهی شاد و سرحال باشم

چطوری خودتون رو شاد و خوشحال میکنید؟

یه ذره هم اسباب شادی ما رو فراهم کنید

نمی دونم چطور می تونم شاد و سرزنده باشم ؟

چطوری می شه یه مرد یا زن رو خوشحال کرد ؟

چه هدیه ای میتونه پسرها رو خوشحال تر کنه ؟

دعوت به پروژه خوشحال سازی پدر و مادر