سلام

یه سوال داشتم چرا بعضی آدمها دل بقیه رو میشکنن ولی اگه چیزی هم از خدا بخوان بهشون میده چرا ؟

یه نمونش رو میگم تا بهتر متوجه بشین ؛

من سه تا جاری دارم و خودم عروس آخریم ، وقتی عروسی کردیم هر کدوم از جاری هام دو تا پسر داشتن  و وقتی من حامله بودم همه انتظار داشتن که پسر باشه ولی بدنیا که اومد دختر بود .

البته من و شوهرم قبلا تو سونوگرافی فهمیده بودیم ولی به کسی نگفتیم ، در ضمن خیلی هم خوشحال بودیم که دختره، خلاصه دخترم بزرگتر شد ولی جاری بزرگم که در آرزوی دختر بود ولی نداشت همش یه جوری بود تا بحث میکشید به بچه میگفت میدونم دختر به درد مامانش میخوره ولی من که پسر دوست دارم .

انگار مثلا به من تیکه مینداخت که ما پسر داریم و تو نداری ، خلاصه یه دفعه هم شوهرم بهش گفت تو به دختر من حسودی میکنی، اونم با بدترین لحن با تحقیر گفت من دو تا شیر دارم ( پسرهاشو میگفت ) بیام به دختر تو حسودی کنم ؟

شاید باورتون نشه ولی چنان دلم شکست که تا چند روز تا یادم می افتاد قلبم درد میگرفت و اشکم در میومد ، خلاصه اینم گذشت تا اینکه همین خانم که دختر میخواست امسال دختر دار شد و خیلی هم دوستش داره طوری که اگه اتفاقی دست دختر من به بچش بخوره چنان دادی میزنه که طفلک من میترسه و دیگه پیشش نمیره .

میخوام بدونم مگه این زن دل منو نشکست ، چطوری خدا به حرفش گوش کرد و بهش دختر داد . هنوز هم وقتی یاد اون شب می افتم دلم میگیره واقعا خدا جای حق نشسته آیا ؟


مرتبط:

یک شب طلایی بجای چهل شب

اگه یک دعای مستجاب داشته باشید اون چیه ؟

برای حاجت های همدیگه دعا کنیم

30 راهکار عملی دعا کردن صحیح

چرا وقتی بارون میباره آدم دوست داره دست به دعا برداره؟!

دعا در حق دیگری زود مستجاب میشه

احساس میکنم چون گناه میکنم خدا دعامو مستجاب نمیکنه

عاقبت به خیر نشد کسی جز به دعای خیر پدر و مادر

روش درست دعا کردن و موانع استجابت آن (1)

اعمالی که باعث عدم استجابت دعا می شوند

مطمئن باشین که با دعا کردن هیچی عوض نمیشه !

دعا کردن در حق دیگری چقدر تاثیر داره در اون فرد ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)