با سلام

مشکلی که دارم اینه که همسرم هیچ محبت و توجه عاطفی بهم نداره و فقط در صورتی بهم نزدیک می شه، می بوستم و نوازشم می کنه که بخواد ارتباط جنسی داشته باشه و این قضیه فوق العاده منو حساس کرده .

مثلا اگه ندونه که من پریودم بهم نزدیک می شه و  شروع می کنه به نوازش و تا بهش بگم پریودم فوری عقب نشینی می کنه. تا قبل از اینکه قصد کنه ارتباط جنسی داشته باشه، من هر جوری لباس بپوشم و هر کاری بکنم حتی یه نیم نگاه هم نمی ندازه.

مگه نمیگن مردا بصری هستند و واسه همین زنا توی خیابون نباید آرایش کرده و ...  بیان . پس چرا شوهر من توی خونه یه نگاه هم به من نمی کنه؟!! اعتماد به نفسم خیلی پایین اومده و حس می کنم هیچ جذابیتی واسش ندارم. تو رو خدا نگین باهاش صحبت کن که بارها صحبت کردم و غرورم رو زیر پا گذاشتم و اون فقط گوش میده و دریغ از عمل.

البته از بیرون که به زندگی ما نگاه کنین زن و شوهر تحصیل کرده و خوشبختی رو می بینین که هر دو کارای خونه و بیرون رو با هم انجام میدن و چنین مردی رو هیچ کجا نمی شه پیدا کرد و ...  البته همسر من در باقی موارد بسیار خوبن به جز مسایل جنسی و عاطفی.

به من بگین چیکار کنم؟ دیگه خسته شدم از اینکه شوهرم همیشه وانمود می کنه هیچ مشکلی وجود نداره و من بیخودی می خوام مسائل کوچیک رو بزرگ جلوه بدم.

لطفا کمکم کنید