سلام

من 27 سالمه آروم و سر به زیر و دانشجوی دکترا . تا حالا با هیچ یک از اجناس ذکور ارتباط نداشتم . نمیدونم تا حالا واستون اتفاق افتاده که اشتباهی به کسی که باهاش رو دربایستی دارید پیام بدین . حالا چه اس ام اس چه تو شبکه های اجتماعی .

یعنی شماره شو داشته باشید ولی باهاش ارتباط نداشته باشید شما خانم باشید و ایشون آقا و از قضا هر دو مجرد .

من اشتباهی بهش پیام دادم یعنی یه مطلب طنز و واسش فرستادم طرف مقابل هم برداشتش این بود که این قضیه حتما در مورد خودم صدق میکنه و لابد اهلشم که بهش پیام دادم و منو متهم کرد .

من شوکه شدم و دیگه نه عذرخواهی کردم نه جوابشو دادم. الان نگرانم که درباره من چقد بد فکر میکنه و پیش خودش میگه من چرا شماره شو داشتم و قصدم ارتباط برقرار کردن باهاش بوده . لطفا نگید برو واسش توضیح بده چون بدتر میشه .

و من زیاد باهاش ارتباط ندارم و اصلا به روش نیاوردم ولی خب ناراحتم که بخاطر یه خطا اینجور بد در موردم تصور بشه .

حالا اگه اهل این جور رابطه ها بودم دلم نمیسوخت البته ایشونم بهش نمیاد اهلش باشه ولی برخوردش بد بود

خواهشا نگید که چرا شماره شو سیو داشتی که داستانش مفصله و از حوصله بچه های سایت خارج . شما جای من بودین چه کار میکردین ؟

لطفا آقایون جواب بدن اگه یه خانم که اصلا انتظارشو ندارین بهتون پیام بده درباره ش چه فکری میکنید . سریع درباره ش بد قضاوت میکنید یا جایی واسه اشتباه میذارید

ممنونم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه)