سلام

نمیدونم مشکل من غرورمه یا خجالت اما هر چی که هست خیلی اعصابمو بهم ریخته ، یکی بزرگترین ارزوهامه دستای پدرمو و مادرمو ببوسم شدنی هم هست چون الحمدالله پدر و مادرم در کنار منن ،  اما یه مشکل دارم  ، خجالت میکشم .

ارزو دارم یه بار سرمو رو پا بابام بذارم بغلش کنم بوسش کنم پاهاشو بمالم و و...میدونم خیلیا حسرت این چیزا به دلشون هست ولی چون پدر ومادرشون فوت کرده نمیتونند دیگه فرصتی ندارم منم ترسم از اینه خدایی نکرده خدایی نکرده بعد از ۱۲۰ سال این توفیقو خدا ازم بگیره و بگم ای کاش خجالت نمیکشیدم اون موقع .

و مشکل بعدی اینه که من نمیتونم به خانواده ام بگم معذرت میخوام برای بقیه اینطوری نیستما فقط نسبت به خانواده ام اینطوره وقتی حتی یه اخم به مامانم میکنم تمام بدنم سست میشه پشیمون میشم اما نمیتونم معذرت خواهی کنم شاید بخاطر اینه هر وقت تو خونه معذرت خواهی کردم بهم گفتن معذرت خواهیت بدرد نمیخوره و تو همیشه میگی ببخشید..

الان ۱۸ سالمه و دخترم و من دارم سال به سال مغرور تر یا شاید خجالتی تر میشم خیلی حس بدی دارم  .

از کاربرای خانواده برتر میخوام اگر توصیه ای دارن بهم بگن


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه)