با سلام

خانمی هستم که مشکل تعریق خیلی زیاد در کف دست پا زیر بغل دارم . بعضی وقتا کل بدن مخصوصا وقتی میخوام دست بدم یا مانتو و لباسا رنگ روشن بپوشم برام خیلی خجالت اور هست .

درباره دستگاه یونتوفورزیس خیلی مطالعه کردم که با استفاده از جریان برق باعث از بین رفتن تعریق میشه اگر شما هر اطلاعی درباره خرید دستگاه یونتوفورزیس قیمت و مدت زمان نحوه ی استفاده از این دستگاه دارید خواهشمندم در اختیارم بذارید مخصوصا اگه این دستگاه را استفاده کردید .

من راه هایی دیگر مانند قرص و آمونیوم کلراید رو استفاده نکردم میترسیدم بدتر شوم مخالف عمل قطع اعصاب هستم این عصب هایی که قطع می کنند به تعریق ارتباطی نداره و ممکنه پس از سالیان طولانی یا کم عرق جبرانی رو به وجود بیاد تنها امیدم این دستگاهه خواهشا هر اطلاعی دارید بگید .

مشکل دومم لرزش دستامه من بیش از حد استرس و اضطراب دارم که به تعریقم هم مربوط میشه وقتی دستام رو در حالت عادی به سمت افقی میگیرم مثل اینکه بخوام ناخونام رو نشون بدم لرزش دست خفیف دارم وقتی هم فعالیتی مثل ورزش و دوچرخه سواری میکنم خیلی شدید میشه منظورم زمانی هست که فعالیت زیاد داشته باشم زمانی که شک های بدی بهم وارد میشه مانند گذشتم ،کل بدنم به لرزه میوفته و متوقف نمیشه ایا راهیی برای درمانش هست یا شما هم مشکلی مثل من دارید راه حل بدید.


پرکاربردترین پست های خانواده برتر :

بهترین درسی که می تونید به یه نوجوان بدید چیه؟

بهترین درسی که در عمرتون گرفتید چی بوده؟

اگه پسری رو در رو ازم خواستگاری کرد چی بگم؟

چیکار کنیم که خواستگار بیاد برامون؟

چگونه آراسته تر و خوش تیپ تر به نظر برسیم؟

چطور خودارضایی و اعتیاد به فیلم های مستهجن رو برای همیشه ترک کردم

چی میشه که بعد از یه مدت عشق کمرنگ میشه و بعد از بین میره؟

انواع برخورد با غریزه ی جنسی در دوران مجردی

من زنم، مردهای هیز و خانم های بدحجاب رو حلال نمی کنم

چکار کنیم که ظاهر همسرمان را با دیگران مقایسه نکنیم؟

مجردها، به جای سرکوب میل جنسی، آن را مدیریت کنید

روش کسب شناخت قبل از ازدواج

چیکار کنم شوهرم بهم وابسته بشه؟

متن سخنرانی های سمینار ازدواج موفق دکتر فرهنگ


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تجربیات پزشکی (۳۲۲ مطلب مشابه)