سلام دختری 23 ساله هستم 2 سال با دوست پسرم هستم خیلی دوسش دارم حالا خیلی بهونه میگیره .  جدیدن میگه کات موقت کنیم میخوام بدونم عادتی یا دوست داشتن بعد 2 سال حسشو نمیدونه من تو بحث اخریمون بهش گفتم برو ازاد با هر کی میخوای باش وقتی از همه نظر تخلیه شدی من هستم منتظرت میمونم اونم قبول کرد الان خیلی ناراحتم خیلی گریه میکنم یعنی دوستم نداشت که قبول کرد؟ چیکار کنم منتظرش بمونم یا نه؟ از دوست داشتن زیاد مجبور شدم اینجوری بگم تا دست از بهونه بکشه و حسشو بفهمم الان نمیدونم چیکار کنم راهنماییم کنید دوست پسرمم 23 سالشه...


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)