سلام

من هر روز باید 40-50 کیلومتر رو طی کنم تا به محل کارم برسم و عصرها هم باید همین مسیرو برگردم. کرایه این مسیر در طول یک ماه حدود 400،000 تومان میشه!

الان من به این نتیجه رسیدم که اگه بتونم یک وام بگیرم و ماشین بخرم و این 400 تومانی که داره به دیگران داده میشه بره برای پرداخت قسط خیلی برای زندگیم بهتره! ولی مشکلی که هست اینه که من هیچ پولی ندارم که برای گرفتن وام بذارم بانک؛ برای اینکه مثلا 15 تومان وام بگیرم باید 10-15 تومان بذارم تو حسابم تا امتیاز کسب کنم برای گرفتن وام که من ندارم.

سوالم اینه که آیا راهی وجود داره که بدون پس انداز وام بگیرم؟ یا اصلا راهی برای خرید قسطی ماشین وجود داره؟

آیا جایی هست که ماشین قسطی بدن؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خرید خودرو (۲۰ مطلب مشابه)